Ik denk dat je met alle auto's die je koopt geluk moet hebben... Zelf heb ik een kleine 4 jaar met heel veel plezier in een ford ka gereden met heel weinig kosten ik denk dat ik in die jaren niet meer dan 700 euro aan kosten gehad heb.
Wel ben ik 3 keer ''aangereden'' en is hij denk ik in totaal voor 2500 euro gemaakt maar goed dat was allemaal niet mijn schuld dus ook geen kosten aan gehad.
Wij zijn er echt super tevreden over een klein jaartje terug hebben we hem ingeruild omdat we een grote auto wilden en we kregen er nog een kleine 3000 euro voor terug en hij was van 2000.
Nu rij ik zelf in een opel van 18 jaar oud (hebben we gekocht toen mijn man werkeloos werd en hij via het uitzendbureau ging werken tijdelijk) die auto hebben we voor 600 euro gekocht

en nu 1,5 jaar later hebben we hem nog steeds en hij rijdt zo lekker ziet er niet uit maar goed dat maakt niet uit.
Paar maanden terug moest hij gekeurd worden en we waren echt bang dat het einde verhaal was maar wat bleek 2 nieuwe banden en hij is gewoon weer goedgekeurd ik hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben.
We hebben ook nog een ford focus (diesel) ook een super auto.