Voor waardevermeerdering zou ik er niet aan beginnen, want voor zover ik weet is dat echt niet zo.
Wij hebben een erg oude badkamer. Ons huis gaat binnenkort in de verkoop, maar voor de verkoopprijs maakt het geen bal uit of we de oude badkamer erin laten, of er een badkamer 15000 euro inzetten of 1 van 5000. Het enige voordeel is dat het misschien sneller verkoopt als je toevallig mensen treft die het niet zien zitten om zelf nog een badkamer erin te laten zetten. Maar meer waard wordt het er niet van.
En misschien ben ik te makkelijk, hoor, maar wij hebben gewoon 3 pax kasten, 2 met alleen planken, voor beiden 1, en de middelste kast is voor alles wat opgehangen moet worden. Kost veeeeeeeeel minder, voor het zicht misschien net iets minder mooi, maar ach, dat kan me weinig boeien. Nee hoor, daar zou ik echt niet aan beginnen.
Maar ach, niet iedereen is hetzelfde gelukkig, ik ben nogal snel tevreden, een kast is voor mij een kast, het hoeft niet zo spectaculair, een ander vindt het wel weer belangrijk.