qua verzekering, ik heb gewoon Unive, maar goed mijn fietsjes zijn qua nieuwprijs een fractie van de gemiddelde anderen

Een goedgekeurd slot moet wel van de verzekering, maar dat heeft de motorzaak je vast al uitgelegd.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Boekenlezer schreef:En als je iemand hebt om samen mee te rijden, dat is nog gezellig ook. Maar daar zijn wel motorclubs voor, om aan de sociale contacten te komen.
tweetietwee schreef:hmm aparte topic, welk leuk dat jullie zo enthousiast zijn.
Maare helaas is motorrijden in Nederland veel te gevaarlijk. Weet jullie hieveel keer meer kans je met de motor op een dodelijk ongeluk hebt in vergelijking met de auto?
(sorry, stomme bijdrage, maar het lijkt me wel dat je dat moet weten)
André schreef:Doen!Napoleon schreef:haha, als ik dit topic lees, krijg ik spontaan zin om ook motorrijder te worden![]()
Je bent 24 dus je hoeft niet eerst op de beginners fiets.
Het is mij 5 jaar terug gelukt in 8 lessen, dus neem een 'proef' les zou ik denken.
tweetietwee schreef:hmm aparte topic, welk leuk dat jullie zo enthousiast zijn.
Maare helaas is motorrijden in Nederland veel te gevaarlijk. Weet jullie hieveel keer meer kans je met de motor op een dodelijk ongeluk hebt in vergelijking met de auto?
(sorry, stomme bijdrage, maar het lijkt me wel dat je dat moet weten)
tweetietwee schreef:je weet toch wel risico je neemt.
Gerdien B. schreef:tweetietwee schreef:je weet toch wel risico je neemt.
Er zijn motorrijders die minder ongevallen zijn over komen dan autorijders
Het is maar net hoe jezlef met de motor om gaat in het verkeer, net als met auto en fiets.
Juist fietsers zijn vaak de dupe in het verkeer. Moeten we dan ook maar niet gaan fietsen? Ik stap iig zo weer op mijn fiets naar het werk
Als je 'defensief' rijdt maak je een goede kans om op tijd in te grijpen.tweetietwee schreef:ik heb het juiste antwoord nog niet gehoord/gelezen.
de vraag was: een hoeveel grotere kans heb je op een dodelijk ongeluk met de motor in vergelijking met de auto?
(en dan gaat het uiteraard over gemiddelden in nederland)
ik hoop dat jullie dat nooit overkomt. Maar de getallen weet je toch wel? je weet toch wel risico je neemt.
tweetie
tweetietwee schreef:Gerdien B. schreef:tweetietwee schreef:je weet toch wel risico je neemt.
Er zijn motorrijders die minder ongevallen zijn over komen dan autorijders
Het is maar net hoe jezlef met de motor om gaat in het verkeer, net als met auto en fiets.
Juist fietsers zijn vaak de dupe in het verkeer. Moeten we dan ook maar niet gaan fietsen? Ik stap iig zo weer op mijn fiets naar het werk
jij werkt toch ook in de zorg?
ken je niet het spreekwoord over motorrijders?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten