Rozijn schreef:Alleen jammer van de namen van hun, volgens de regionale krantjes, beste bieren.

Hel & Verdoemenis of nog een tandje ernstiger.
Dat maakt dat ik weinig zin heb om daar bier te gaan halen. Het zal best lekker zijn, maar met zo'n naam heeft het een nogal wrange bijsmaak...
Mortlach schreef:Ach, what's in a name? Ik heb ooit een christelijke vriend en bierliefhebber een mandje bieren cadeau gedaan, Satan, Lucifer, Duvel, en geloof ik nog eentje waarvan ik de naam vergeten ben. Het mocht hem goed smaken, in ieder geval.
Over bizarre biernamen gesproken... Ik zat net eens wat te kijken, kom ik Oedipus Mannenliefde tegen (op de
website van de AH). Het blijkt een Nederlands biermerk te zijn, dat in Amsterdam gemaakt wordt. Ik denk dat ik dan wel weet waar ik aan moet denken. Het etiket is bovendien nog roze ook. Hij staat wel op
hun website.
Mortlach schreef:Jupiler vind ik bier dat al eens eerder door iemand is opgedronken, en daarna gebotteld. Net als Stella Artois trouwens.
Die gedachte riep het nou niet bij mij op. Lijkt me meer wat voor Oedipus Mannenliefde.
Marnix schreef:En de flesjes zijn te klein

Voor de zondag en het vooruitzicht dat er nog een middagkerkdienst was, vond ik dat wel een voordeel, een kleiner flesje. Daarom heb ik die juist voor zondag gekozen.
Van andere merken bestaan er trouwens ook wel 25cl-flesjes. Sowieso van Heineken bijvoorbeeld. (Dan heb je nog een draaidop ook!) Maar ook van Amstel, Hertog Jan en Grolsch.
Vandaag heb ik een Bavaria gedronken. Was op zich wel redelijk oké, alleen zou het net ietsje meer smaak mogen hebben.