Zo ziet het er nu uit:

De gordijnen zijn nog creme, die moeten nog vervangen worden.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Lidia schreef:Wij hebben het kamertje van Joëlle omgebouwd van babykamer naar een 'grote-meidenkamer'. Ik moet het nog een beetje opleuken, maar verder ben ik er heel tevreden mee. We hebben één donkergrijze muur, met een witte kast er tegen en de andere muren zijn grijs geblokt.
Zoals dit:
De gordijnen zijn nog creme, die moeten nog vervangen worden.
MissF schreef:Gaaf Lidia, ik ben dol op die ruiten![]()
Jurians kamer gaat ook wel wat worden denk ik. Het plafond is er uit, behang is van de muren en de vloer is eruit. Ik weet nu precies hoe het moet worden, dat kost me altijd de meeste tijd
als het plafond klaar is en 1 muur gestuct dan kan ik het verder zelf afmaken, kozijnen schilderen, plafond verven, bed aflakken, muren behangen en verven en laminaat leggen. Of toch tapijt. Da's nog even dubbenWie heeft er tips? Tapijt is lekker warm, maar wel stoffig, en hij hoest al zo snel. Maar laminaat is weer zo kil. En een echte houten vloer vind ik te duur voor een kinderkamer.
Evelien schreef:Bedoel je de pvc vloeren?
hieke schreef:Je hebt tegenwoordig ook van dat zeil(?) dat je legt in stroken, als laminaat. Klinkt vaag, maar ik weet niet hoe het heet. Het is minder gehorig, en ik vind het zelf wel mooi.
Haai schreef:Ik heb verschillende positieve ervaringen gehoord van vloeren bij Bebo vandaan. Niet speciaal van die duoplanken, maar volgens mij verkopen ze oha gewoon goed spul. Het is daar vooral zo goedkoop doordat ze heel groot inkopen, en ook weer doorverkopen aan detailhandel, bouwmarkten enzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten