Ik heb pas foto's gemaakt maneah, kzal ze op de computer zetten en dan showen. maar die inrichting is in het jaar dat ze er is wel 6 keer veranderd hoor

het schuift zo makkelijk he, een commode en een bedje over het laminaat. Nu heb ik wel de inbouwkast leeg moeten halen, omdat daar een vaste trap in komt, dus nu staat er ook een gewone kast in.
annette, wij hebben jaloezieen, extra brede, met een soort lint eroverheen, zoals je tegenwoordig wel meer ziet. In exact dezelfde kleur (taupe) als de muren. Ik vind het superstoer, maar wel heel modern, je moet er wel echt van houden. En hier is het wel echt tegen de inkijk, ons raam is 3,5 bij 2 meter zonder verdeling ofzo (alleen twee kleine bovenraampjes) en de voortuin een meter of 4, en daarna meteen de stoep, waar hordes mensen lopen met hun hond of vanaf het station. Dus wel prettig om iets ervoor te hebben. Gewone gordijnen hebben we dus neit nodig. Momenteel staat er ook bijna niks in de vensterbank, omdat zoonlief een grote pot die erin stond (er stonden er 2) kapot heeft laten vallen (
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
) dus nu staat er nog maar 1 zo'n pot, maar dat staat zo zielig

Judith, en van die buitenschilderijen aan de muur? Dat vind ik vaak zo leuk staan. Ik vind ze vaak wel best duur. Pas heb ik de klimop van de muur die tussen de buren en ons staat in de tuin afgehaald, en daar krijg je zo'n heerlijk lelijke muur voor terug. Die moet nog wit geverfd worden, net als de rest van de bakstenen, maar voor nu heb ik er 3 balkonbakken aan gehangen met hedera. Dan zie je zo'n lelijke muur niet meer zo. En een oude tuintafel heb je zo weer netjes met een lik verf.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...