Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Berichtdoor jans1 » 03 jul 2012 18:48

Spons schreef:nee dat zie je verkeerd, dan weet ik ong. dat het nog goed gaat komen... wordt gek hier van het stof tot aan de 1e verdieping toe ondanks lakens etc... en deuren dicht..

Tis al goedgekomen hoor :)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

*Annette*
Majoor
Majoor

Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Berichtdoor *Annette* » 03 jul 2012 18:53

Haha spons ook iets heel leuks; voegen uitslijpen dan heb je ook werkelijk waar overal stof zitten. Succes met doorzetten, straks krijg je er wat moois voor terug.

@ Jans; mooi :)! Zo heel landelijk vind ik de keuken niet, maar dat is mijn mening ;).
Wat de toekomst brengen moge........

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 03 jul 2012 20:19

*Annette* schreef:Haha spons ook iets heel leuks; voegen uitslijpen dan heb je ook werkelijk waar overal stof zitten. Succes met doorzetten, straks krijg je er wat moois voor terug.

@ Jans; mooi :)! Zo heel landelijk vind ik de keuken niet, maar dat is mijn mening ;).

Als hij echt af is, compleet met lijsten en tegels, dan ziet hij er waarschijnlijk een stuk landelijker uit... :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 03 jul 2012 20:58

ah dat fornuis...daar moet je echt mee leren koken, sudderen , etc.. is een kunst op zich (engelse schijnen dat goed te kunnen op het platteland ) Katlheen.....

voor de rest ben ik erg benieuwd , ziet er goed uit, en ik denk jans dat je dan meer mijn keuken mooi gaat vinden (kan je pas zien als hij af is he ...die wordt strak en modern ! )

oke hier foto net even gemaakt 1e is een pano met spiegel gemaakt dus niet super ivm ruis etc.. ook de gang pakken we mee, keuken loopt over in de gang vandaar :)

hmm volgende keer resizen. de vloer wordt zwart en de muren taupe achtige, ong. denk ik deze kleur van de tekst groen / grijs, kan het niet echt omschrijven...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jul 2012 19:58

Succes spons, ook met de rommel. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 04 jul 2012 21:05

hou op over de rommel, ... :(

maar goed, vandaag is het plafond gestuucd, en het hoekje waar eerst de kapstok zat en de electra kast zijn nu wel enorm strak , wordt zo gaaf !

Alleen gaan we de muren bij nader inzien wit houden, vloer wordt zwart en trapgaut is wel een taupe kleur met witte trap (en zwarte anti slip strip ) dus dat wordt wel erg strak en mooi.

Enig nadeel... het verfwerk gaan we nu ook aanpakken .... en zo blijf je eh bezig ... Zal morgen wat nieuwe foto's plaatsen

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 04 jul 2012 21:06

*Annette* schreef:Haha spons ook iets heel leuks; voegen uitslijpen dan heb je ook werkelijk waar overal stof zitten. Succes met doorzetten, straks krijg je er wat moois voor terug.

ah klinkt als ervaring...ja overal stof... zelfs met dichte deuren.... maar goed als alles af is heeft het huis wel een super schoonmaak er achter aan !

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 07:49

Hier hebben wij pas onze badkamer laten verbouwen (lees strippen en toen op nieuw laten op bouwen).
De twee slaapkamers helemaal vol gestouwd met dozen/spullen en de deuren afgeplakt. Geen stof te vinden (ja gewone stof).

Nu een nieuwe (open) keuken. Eerst onze garage proberen te verkopen, gaat maandag de verkoop in.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 jul 2012 10:16

Evelien schreef:Hier hebben wij pas onze badkamer laten verbouwen (lees strippen en toen op nieuw laten op bouwen).
De twee slaapkamers helemaal vol gestouwd met dozen/spullen en de deuren afgeplakt. Geen stof te vinden (ja gewone stof).

Nu een nieuwe (open) keuken. Eerst onze garage proberen te verkopen, gaat maandag de verkoop in.

dat dichtplakken van deuren is een goed idee :) kon je daar niet eerder mee aankomen....Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 10:21

haha.. misschien een tip voor de volgende verbouwing? :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 jul 2012 11:18

Spannend Evelien, die verkoop van de garage. Is daar nog wel een beetje markt voor, of staan die ook lang te koop? Zou leuk zijn als je niet zo lang hoeft te wachten op je nieuwe keuken ;)

Manlief heeft nu vakantie, en gebruikt deze tijd lekker om een heeeeleboel van die kleine klusjes op te knappen die het afgelopen jaar nog zijn blijven liggen. Lekker dat al die losse eindjes nu ook eens weggewerkt worden!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 11:57

Nou er zijn in die omgeving waar we de garagebox hebben staan veel van verkocht de afgelopen periode.
We hebben al wel iemand maar die kan het niet betalen wat wij er voor willen hebben (en ook ver onder onze vraagprijs, wat een reele vraagprijs is).

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 jul 2012 15:01

dit is het ontwerp van de keuken zoals het er uit moet komen te zien !

Linkerkant met links afzuigkap, 5 pits gasstel, en rechts wasbak met kraan en vaatwasmachine

Afbeelding

rechterkant van de keuken met links het gedeelte voor wasmachine etc. dan servies kast, dan combi oven en de oven, met daaronder plaats voor een krat, en bovenkastje, en daarnaast de koel / vries combi

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jul 2012 15:56

Prachtig Spons! Ik vind dat zo mooi, de ene muur alleen laag en de andere muur hoge kasten. Wij hebben een open keuken, met ook maar 1 lange muur en 2 korte muurtjes waar beiden een deur in zit, dus het kon helaas niet op die manier. Anders was het zeker ook zoiets geworden, qua indeling (behalve dan de lage kast waar de wasmachine in komt, want die hoeft hier niet in de keuken)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 jul 2012 16:40

ja en de wasmachine kon bij ons niet anders, bovendien hoor ik dat kreng als hij s'nachts zou draaien als hij boven zou staan en daar wordt ik dus echt wakker van... dus no way dat dat ding naar boven gaat !

Kan niet wachten tot hij klaar is, zeker als je om je heen mensen ziet bakken etc...

Terug naar “Algemene Zaken”