Spons schreef:nee dat zie je verkeerd, dan weet ik ong. dat het nog goed gaat komen... wordt gek hier van het stof tot aan de 1e verdieping toe ondanks lakens etc... en deuren dicht..
Tis al goedgekomen hoor

Moderators: johannes1, Moderafo's
Spons schreef:nee dat zie je verkeerd, dan weet ik ong. dat het nog goed gaat komen... wordt gek hier van het stof tot aan de 1e verdieping toe ondanks lakens etc... en deuren dicht..
*Annette* schreef:Haha spons ook iets heel leuks; voegen uitslijpen dan heb je ook werkelijk waar overal stof zitten. Succes met doorzetten, straks krijg je er wat moois voor terug.
@ Jans; mooi! Zo heel landelijk vind ik de keuken niet, maar dat is mijn mening
.
*Annette* schreef:Haha spons ook iets heel leuks; voegen uitslijpen dan heb je ook werkelijk waar overal stof zitten. Succes met doorzetten, straks krijg je er wat moois voor terug.
@ Jans; mooi! Zo heel landelijk vind ik de keuken niet, maar dat is mijn mening
.
Evelien schreef:Hier hebben wij pas onze badkamer laten verbouwen (lees strippen en toen op nieuw laten op bouwen).
De twee slaapkamers helemaal vol gestouwd met dozen/spullen en de deuren afgeplakt. Geen stof te vinden (ja gewone stof).
Nu een nieuwe (open) keuken. Eerst onze garage proberen te verkopen, gaat maandag de verkoop in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten