Moderators: johannes1, Moderafo's
juffiejuf schreef:@ spons; ik praat dus inderdaad over GB en ons inziens moet er ook iets niet kloppen maar waar kan het dan fout gaan???? Op elke rekening staat dus gewoon 14,15 of 16 GB..... Daarom vinden wij het ook zo bizar helemaal zonder film en muziek etc. downloaden....
juffiejuf schreef:@jip; daar valt youtube niet onder.... Had van spons twee linken gekregen om naar ons dataverbruik te kijken en daar zijn we wel wijzer uit geworden maar niet ten goede..... Wat blijkt nu, als je alleen de homepage van facebook opent dat ben je bijna 4 mb kwijt en dan heb je verder nog niks aangeklikt. Andere simpele pagina´s openen kost je gewoon ook bijna standaard minimaal 2 mb. Dus hoe dat kan??
juffiejuf schreef:@ spons; jij snap het![]()
@ jip; ben het helemaal met je eens dat het veel is.
juffiejuf schreef:@ spons; toelichting had Mortlach al gekregen want ik dacht misschien stuurt hij mij dan ook wel Iers bier
Spons schreef:hmm voor dat soort dingen ben ik echt in, en als je het serieus neemt is het echt super
kom jij dan toevallig weer richting perkouw ofzo ? (laatste keer had ik je net gemist ) de jonkheer aldaar is goed bezig met het recyclen van een keuken deel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten