pindas83 schreef:Je bedoelt quatsch? Je let ook niet goed op, het gaat om de combi honing-kaneel. Afzonderlijk van elkaar heeft het geen enkel effect maar mits tegelijkertijd ingenomen is het een geneeskrachtige cocktail. Of geloof je de imkervereniging van Haaksbergen niet?
Ik had eerst het verlengde geschreven, kwatsikanus.
Nee ik geloof dat niet zo, er zal best een kern van waarheid in zitten, maar is er ooit wetenschappelijk onderzoek gedaan?
Wij van WC eend adviseren WC eend, is het nu.
Dat bepaalde simpele huismiddeltjes helpen om sommige kwalen te verlichten, weet ik.
Ik zet gewoon keukenzout in als ik verkouden wordt, of de hooikoorts mijn ogen laat tranen en jeuken.
1 theelepel in een glas kokend water.
Ook heb ik wel eens van iemand de tip gekregen om een koolblad om pols te wikkelen, toen ik die had verstuikt bij een val.
Dat is dan een gevalletje, baat het niet dan schaadt het niet, maar het hielp echt!
Ik zou echter niet graag honing en kaneel inzetten bij ziekten van het hart of bloedvaten, artritis en kanker.
Ook de remedie bij gewichtsverlies vind ik gewoon levensgevaarlijk! Iemand valt niet zomaar af, dat kan door een ernstige aandoening komen en dat moet eerst uitgezocht worden.
Dit pamflet valt in de categorie: kwakzalvers.
W.b. vlees, ik eet steeds minder en minder vaak vlees. Ik ben zgn. flexitariër.