Op de A9 zijn ze van plan om het 4-baans te maken, i.p.v. 3-baans, meen ik wel eens gelezen te hebben. I.i.g. kom ik er de laatste tijd duidelijk smallere banen tegen.
Mijn eerste gedachte met die smalle banen bij file: "Tsjonge, dat is wel èrg krap!" Ik heb reeds gezien dat tussen de rijen auto's door rijden wel eens erg lastig zou kunnen worden, en dat het voor motorrijders flink meer vertraging zou geven, als daar inderdaad na de voltooiïng ook files staan. (En als het binnenkort nog niet het geval is, dan vast wel in de toekomst, gezien het toenemende verkeer.)
Kijk, dat al die auto's stilstaan, zal mij een worst wezen.

Als ik er maar tussendoor kan. Helaas met lage snelheid, maar toch, ik beweeg dan tenminste nog.
Vandaag zag ik ook nog een Kawasaki ZX-10R, bij het rijden in de file. Wat een mooie motor is dat zeg!
En dan heb ik het over het nieuwste model, zoals die nu nieuw verkocht wordt. (Zie volgend plaatje hieronder.)
Dit gaat ook over dat model.
De vorige (zie plaatje onder) heb ik de laatste tijd ook wel een paar keer zien rijden, maar die vind ik duidelijk minder mooi.