Autotopic (2)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Autotopic [2]

Berichtdoor liefie » 05 okt 2009 15:15

Nee is niet erg maar lijkt me vervelend rijden met een hoog toerental. Klopt echt zuinig is het niet nee haha :mrgreen:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 05 okt 2009 15:37

Straks ga je gewoon geld overhouden joh :P
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 okt 2009 09:30

Hmmm ik geloof dat dit een duur weekje gaat worden 8-[ M'n auto zuipt nu echt :| En hij trekt voor geen meter!
M'n vriend reed er vrijdagavond in, en ik kreeg goed te horen dat 't niet bepaald slim was dat ik nog steeds niet bij de monteur weer langs was gweeest ](*,) Dus zateradg maar gelijk gebeld, en woensdag krijgt 'ie een grote beurt, ws de brandstoffilters verstopt (of erger), uitlaat is ws ook lichtelijk lek, en de versnellingsbak moet dr miss uit ](*,)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 12 okt 2009 11:56

Het kan nooit erger zijn dan complete nieuwe ruitenwissermotor + mechanisme
www.kralenjans.webs.com

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 okt 2009 12:07

Mijn Fordje is weer gemaakt. Versnellingsbak ingebouwd, alle achterlichten gemaakt en APK, voor 40 euro :D Ideaal, zo'n bevriende automonteur :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 12 okt 2009 19:19

MissF schreef:Mijn Fordje is weer gemaakt. Versnellingsbak ingebouwd, alle achterlichten gemaakt en APK, voor 40 euro :D Ideaal, zo'n bevriende automonteur :mrgreen:

Mag ik em een x lenen?? :P
www.kralenjans.webs.com

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 okt 2009 19:28

Mijn ford is vandaag maar weer eens gekust door een andere auto (voor de 3de keer in 1 jaar) Gelukkig weer niet mijn eigen schuld. Voor de derde keer door een MAN die niet uit zijn doppen kijkt.
En dan zeggen ze iets van een vrouw :? :lol:

Ik parkeerde vooruit een vak in en ik sta bijna goed en zo zie ik degene die aan de rechts naast mij staat overdreven draaiend achteruit komen en zo knalt hij bovenop mij ik toeterde hij rijdt weer naar voren en draait het vak uit en is weg.
Ben gelukkig wel zo slim geweest zijn kenteken op te schrijven (ik denk daar meestal niet aan als er iets gebeurd) Contact met politie gehad en eigenlijk moet ik morgen aangifte doen.
Nu was ik vanmiddag even langs het auto schade bedrijf gereden waar ik inmiddels vaste klant ben (ze kennen me gewoon al :mrgreen: )
En die zijn zo lief geweest mijn bumper zo goed als kras vrij te maken als ik echt moeilijk wil doen wordt mijn bumper en motorkap gespoten maar dat is heel veel werk voor een heel klein plekje.
Ik doe geen aangifte meer maar heb wel melding gemaakt op aandringen van politie op http://www.wegpiraatvandestraat.nl
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen en wat ik er van hoor.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 22 okt 2009 10:11

Hey, interessante site :wink: Het goede adres is: wegpiraatvanstraat.nl
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 okt 2009 10:18

Dankjewel voor de goede site :D

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 23 okt 2009 14:21

Onze Zafira moest voor de APK.
Linksvoor moest de remleiding vervangen worden, 1 richtingaanwijzer was niet meer oranje.

Materiaal: €59,24
Werkplaatstarief: €278,-

Kan die weer een jaartje mee.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 27 okt 2009 18:18

Oeps...Vanmiddag bijna onder in de sloot gezeten...
'k Kwam bij m'n zus aan, en daar parkeer ik atlijd in de berm, en ik kwam er met een behoorlijk vaartje aan, en ik begin op de weg al te remmen,en moest nog iets afremmen in de berm zelf, maar m'n auto werd opeens 'stuurloos' en gleed zo richting sloot (al was íe dan droog...), remmen had geen nut, niks...Heel voorzichtig de handrem aangetrokken, 1 voorwiel stond in de sloot/wal, achterwiel begon aan die kant ook al weg te zakken, maar gelukkig stond ik opeens stil, snel m'n stuur bijgedraaid, en heel voorzichtig weer weg gereden...Mn hart zat in m'n keel :shock:

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 28 okt 2009 08:12

Je had de radio zeker niet aan... (Met die VaCo-reclame)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 28 okt 2009 09:34

TheKeimpe schreef:Je had de radio zeker niet aan... (Met die VaCo-reclame)

Ehhh nee ik had 'n cd van Gerald Troost aan 8)

mormeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor mormeltje » 28 okt 2009 12:50

Mijn ouwe fiat punto zuipt ontzettend veel olie. Ik snap er niks van. Hij is 3 kwart jaar geleden voor de apk geweest en heeft toen nieuwe koppakkingen gehad.
Ik zie ook geen blauwe rook als ik optrek (olielek in wat in de benzine komt). Zucht... Daar gaat mn goeie geld....
Ik heb onwijs veel pech met auto's! In de 5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, is dit al mijn 5e auto... Dure hobby...
What goes around, comes around

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 28 okt 2009 19:26

mormeltje schreef:Mijn ouwe fiat punto zuipt ontzettend veel olie. Ik snap er niks van. Hij is 3 kwart jaar geleden voor de apk geweest en heeft toen nieuwe koppakkingen gehad.
Ik zie ook geen blauwe rook als ik optrek (olielek in wat in de benzine komt). Zucht... Daar gaat mn goeie geld....
Ik heb onwijs veel pech met auto's! In de 5 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, is dit al mijn 5e auto... Dure hobby...

Mijn oude starletje (93/94) zoop op 't laatst ook enorm veel olie...op de 600 km zoop ie een liter olie...Werd me beetje te gortig, blijkt dat bij oudere auto's totaal geen kwaad kan om goedkopere olie te gebruiken, die bij de Action e.d. worden verkocht! Die auto's zijn over 't algemeen al zo gesmeerd dat de olie er niet echt meer toe doet, om 't zo ff te zeggen!

Terug naar “Algemene Zaken”