marina87 schreef:Boekenlezer schreef:Bij 233 km/u op de teller hield 'ie het wel voor gezien. Misschien reed ik met tegenwind?
En dat vind jij niet hard genoeg?
Just my thoughts

Moderators: johannes1, Moderafo's
Das al wel redelijk hard ja, de motor waar ik op rijd heeft een Mph teller, in het klein staan de km/u er bij, maar de teller wil niet verder dan 140 km/u, ik kan dan nog wel terug naar de 4 de versnelling, dus wsl haalt die de 170 ook wel.spacy schreef:(...) een te rijden die maar 170 kan
Debor@ schreef:@ AikonGirl: Vandaag een motor een gruwelijke schuiver zien maken, die gozert had mouwloos shirtje aan, korte broek en kisten. Ik als toeschouwer schrok nog meer dan de persoon zelf, die trok een fles water uit z'n rugzak, spoelde het bloed (armen en benen lagen flink open) en zand en zo weg, trok de motor overeind, klopte zn kleren af en ging grijnzend verder.
Debor@ schreef:@ AikonGirl: Vandaag een motor een gruwelijke schuiver zien maken, die gozert had mouwloos shirtje aan, korte broek en kisten. Ik als toeschouwer schrok nog meer dan de persoon zelf, die trok een fles water uit z'n rugzak, spoelde het bloed (armen en benen lagen flink open) en zand en zo weg, trok de motor overeind, klopte zn kleren af en ging grijnzend verder.
AikonGirl schreef:Baal echt dat ik niet naar de TT ga dit jaar...
Ben twee keer geweest, en 't is echt super.
Ga jij er naar toe?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten