Moderators: johannes1, Moderafo's
StillAwake schreef:ik denk dat er weinig steden in ons land zijn waar je niet in een dag bent uitgekeken.
Amsterdam, of, in een totaal andere stijl, Rotterdam wellicht, maar verder ben je om het even welke Nederlandse stad in een dag door.
StillAwake schreef:Brussel viel me heel erg tegen. Het beroemde marktplein is geweldig, en het uitzicht vanaf het Poelaertplein waren geweldig, maar verder was het zeg maar "niet mijn stad"...
Gent, Brugge en Antwerpen zijn geweldige steden, kun je me gerust een paar dagen droppen
Nogmaals: Brussel viel me tegen, al zat het weer ook niet mee.
Leuven ben ik een paar keer geweest, maar heeft minder indruk gemaakt dan Gent, Brugge of Antwerpen.
Maar als de maatregelen weer wat soepeler zijn, en een stedentrip weer mogelijk lijkt zal ik er eens over nadenken (hoewel Lissabon hoger op de wensenlijst staat).
Ook zou ik graag nog eens naar Boedapest of Rome teruggaan, daar was ik in een week nog lang niet uitgekeken...
StillAwake schreef:Nogmaals: Brussel viel me tegen, al zat het weer ook niet mee.
Leuven ben ik een paar keer geweest, maar heeft minder indruk gemaakt dan Gent, Brugge of Antwerpen.
Maar als de maatregelen weer wat soepeler zijn, en een stedentrip weer mogelijk lijkt zal ik er eens over nadenken (hoewel Lissabon hoger op de wensenlijst staat).
Ook zou ik graag nog eens naar Boedapest of Rome teruggaan, daar was ik in een week nog lang niet uitgekeken...
Marnix schreef:Zeker. En Istanbul al eens geweest? Ik ga er nu liever niet naartoe omdat Erdogan er aan de macht is, misschien heb jij er minder moeite mee omdat je voor je werk ook wel overal naartoe reist. Maar ik ben daar een paar weken geweest en het is een prachige en fascinerende stad.
ajl schreef:Mijn man heeft, voordat ik hem leerde kennen, ruim een jaar in Istanbul gewoond en gewerkt. Hij vertelt wel eens dat de Turken indertijd ( rond 2000) al bang waren dat dit zou gebeuren. Erdogan heeft met name veel aanhangers buiten de grote steden. Hij wil onder Erdogan ook niet meer naar istanbul, maar vertelde wel dat het een van de mooiste steden is met veel bezienswaardigheden.
Haaibaai schreef:Heerlijk op vacantie op naar de 4 e corona golf met het gevolg alles weer op slot.Namends de mensen die verstandig zijn en gewoon thuis blijven dank maar weer voor het verspreiden van het covid19.![]()
Marnix schreef:Ja want als je thuis blijft, naar je werk en de supermarkt gaat en alleen in je eigen plaats gaat winkelen en zo kan je natuurlijk helemaal geen corona verspreiden, dat kan alleen als je op vakantie gaat, vooral naar het buitenland ook want daar is veel meer corona, En als mensen tussen de golven door ook thuis waren gebleven was er helemaal geen 2e golf en 3e golf en straks 4e golf gekomen![]()
![]()
![]()
StillAwake schreef:leg mij eens uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten