Daar kun je je hondjes en katjes wel laten rennen, kunnen wij in de stad jaloers op zijn.
Keukenkastjes ogen een tikje gedateerd, maar met een lik verf is dat weer helemaal prima.
En die kamervloer is goed toch (waar hond op ligt)?
Moderators: johannes1, Moderafo's
MissF schreef:Wauw wat fantastisch dat uitzicht Mortlach. Fijn dat je zo snel iets anders hebt. Zat je ook al zo mooi, of echt in een wijk?
Is zoiets huren nu (veel) goedkoper dan in de meeste steden in Nederland?
Chaya schreef:Wauwwwww wat een uitzicht![]()
Daar kun je je hondjes en katjes wel laten rennen, kunnen wij in de stad jaloers op zijn.
Keukenkastjes ogen een tikje gedateerd, maar met een lik verf is dat weer helemaal prima.
En die kamervloer is goed toch (waar hond op ligt)?
lekkerbek schreef:Ruimte zat voor een vakantiehuisje in de tuin. Bij deze gereserveerd![]()
Ziet er geweldig uit! Succes met de verhuizing! Veel plezier met jullie nieuwe woning!
Mortlach schreef:Joh, we zijn zo blij met die kastjes. We hebben ineens zo veel meer bergruimte, maar dat zegt eerder iets over de erbarmelijke staat van onze nu nog huidige keuken.
Mortlach schreef:600 euro per maand. Ondertussen heb ik geen idee meer wat je daarvoor hebt in Nederland.
Chaya schreef:Ik bedoelde het niet negatief hoor, maar tegenwoordig worden keukens van nog geen 5 jaar oud nogal "afgekraakt" door makelaars en a.s. kopers.
Het zou voor mij ook geen prioriteit hebben.
Dat is voor Nederlandse begrippen laag, zeker als er zo'n lap grond bij zit.
Ik weet niet hoeveel m2 het gehele pand beslaat?
In Groningen zal het wel mogelijk zijn voor deze huurprijs, maar in de randstad heb je daar net een flatje met 3/4 kamers voor.
Een eengezinswoning met tuin begint dacht ik zo rond de 800 euro, kale huur.
Maar misschien dat iemand dit kan bevestigen of ontkennen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast