Dochterlief is inmiddels op een derde plek aan het scan gaan scheuren..

Moderators: johannes1, Moderafo's
vpk schreef:Hier n oud theekastje gedaan met krijtverf. Vooraf alleen goed schoongemaakt, na het opdrogen hier en daar wat weggeschuurd, heel mooi geworden! Super makkelijk spul dat krijtverf!
Dochterlief is inmiddels op een derde plek aan het scan gaan scheuren..vreselijk.. nou ja, het moet er dan toch maar van komen om de boel aan te pakken ben ik bang
Chaya schreef:Ik heb toevallig opgezocht hoe je het kunt verwijderen. Een vriendin heeft een appartement te huur aangeboden gekregen, maar op 1 muur in de kamer hebben de vorige bewoners het ook geplakt. En het blijkt beschadigd te zijn, Overschilderen en behangen kan dus niet.
Maar om nu in een huurhuis een hele wand te laten stuken, doe je ook niet.
Het gaat wel bloed, zweet en tranen kosten. Je moet er een soort afweek opsmeren, en dan met een sterk plamuurmes het er afbikken.
Ga er maar aan staan.
Spons schreef:even een update van mijn kant
Marnix schreef:Haha precies. Ik maak het bed nooit mooi strak op.... tegen de tijd dat ik er weer in duik is het donker en zie je er niets van... bovendien blijft het toch niet netjes als je er onder kruipt
Evelien schreef:Niet? Nou ik lig altijd heel stil.
Evelien schreef:Misschien ben ik een type die zich daar niet aan stoort? Maar ik begrijp echt niet waarom je een enorm glad en strak bed wil hebben als je er over dag amper tot niet ben. Of zit je dan de hele dag op een stoel naar je strakke en glad getrokken bed te kijken?
Ik kom hooguit 2 a 3 keer op een dag op de slaapkamer en zet dan een wasmand op het bed. Ik leg het 's ochtends open (gevouwen) en 's avonds trek het dekbed over me heen.
Chaya schreef:Het hoeft ook niet dagelijks.![]()
Maar als je net je bed hebt verschoond, of je zet je huis te koop en er komen kijkers.
En er zijn mensen die een gelijkvloers appartement hebben en graag prijs stellen op een mooi opgemaakt bed.
Dan is dit een superhandige en bruikbare tip. Want potentiële kopers letten werkelijk overal op tegenwoordig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten