De winteraanbieding van Ubisoft is gestart en dus kun je heel goedkoop allerlei Assassin's Creed spellen op de kop tikken.
Zelf hebben we ontzettend veel lol met Odyssey en Origins (Griekenland en Egypte, respectievelijk, hoewel ik in Origins de meeste tijd doorbreng met het ontcijferen wat er allemaal op de muren en monumenten staat). De "Gold edition" van Origins (Spel + alle DLC) is 26 CAD dus dat zal ongeveer 18 euro zijn, vermoed ik.
Oudere varianten van AC kosten nu echt peanuts. Ook de oude Prince of Persia's zou je nu voor een euro of twee per stuk moeten kunnen krijgen.
We kijken volgend jaar wel naar het nu nog nieuwe Valhalla.
De Steam Winter Sale begint ook over een paar dagen, trouwens.

Vorige week Tyranny en PoE 1 Gold Edition gratis gescoord bij Epic Games. De gewone versie van Pillars of Eternity 1 aan het spelen en Divinity: Original Sin 2 nu aan het spelen en Baldur's Gate 3 achter de hand voor als act 1 in early access uitkomt. Dus voorlopig ben ik wel eventjes zoet en ik ben bang dat als de coronacrisis voorbij is, ik daar weer niet meer zoveel tijd voor over hou, hoewel ik wel het voornemen heb om het wel een beetje te blijven doen.
 Vorige week Tyranny en PoE 1 Gold Edition gratis gescoord bij Epic Games. De gewone versie van Pillars of Eternity 1 aan het spelen en Divinity: Original Sin 2 nu aan het spelen en Baldur's Gate 3 achter de hand voor als act 1 in early access uitkomt. Dus voorlopig ben ik wel eventjes zoet en ik ben bang dat als de coronacrisis voorbij is, ik daar weer niet meer zoveel tijd voor over hou, hoewel ik wel het voornemen heb om het wel een beetje te blijven doen.