Vond ze echt niet leuk, ze is de halve dag hééél erg rustig geweest.
Moderators: johannes1, Moderafo's
mealybug schreef:huisdier is huisdier.
IN huis houden dus.
Of aangelijnd.
StillAwake schreef:Persoonlijk zou ik eerder een kat een stroomstoot geven dan mijn kinderen in de kattenstront laten spelen...
Ik snap niet zo goed waarom mensen (en dan heb ik het niet over boeren die deze beestjes gebruiken om de muizenstand binnen de perken te houden) katten hebben.
Nooit begrepen, en dat zal ook nooit gaan gebeuren.
Een hond, daar heb je tenminste nog een band mee... (en nee, ik heb noch een hond, noch een kat).
Boerin schreef:Wij hadden allemaal katten in die buurt, nooit iemand horen klagen dat ze in elkaars tuinen zaten. Ze graven het nog keurig in ook. .
Nou ehhh.... Wij hebben een groetetuin, en de buurhond kwam altijd even over de sla pissen. En hoewel we zelf een hond hebben, kon ik het beest wel schieten. Nu is hij dood gegaan van ouderdom, ik vind het echt een opluchting.schelpje3 schreef:Mensen die zelf een hond hebben, trappen nooit in een hoop die op de stoep gelegd is, dat zijn altijd mensen zonder honden, of mensen die honden haten.
mona schreef:Nou ehhh.... Wij hebben een groetetuin, en de buurhond kwam altijd even over de sla pissen. En hoewel we zelf een hond hebben, kon ik het beest wel schieten. Nu is hij dood gegaan van ouderdom, ik vind het echt een opluchting.
rotterdam schreef:
Vroeger liepen inderdaad alle katten op straat, tel daar bij de zwerfhonden, de trekpaarden, heel Nederland lag onder de poep. De mensen hadden geen riolering maar een poeptonnetje dat was waardevol als mest voor de tuin.
Het is natuurlijk - je kinderen bouwen zelf wel weerstand op.
Dus "hoera" voor de poep.
mona schreef:Nou ehhh.... Wij hebben een groetetuin, en de buurhond kwam altijd even over de sla pissen. En hoewel we zelf een hond hebben, kon ik het beest wel schieten. Nu is hij dood gegaan van ouderdom, ik vind het echt een opluchting.
mona schreef:Rotterdam,
Heb je zelf een moestuin?
mona schreef:Vandaag liep onze hond tegen het schrikdraad in de wei![]()
![]()
![]()
![]()
Vond ze echt niet leuk, ze is de halve dag hééél erg rustig geweest.
Wahhh Learsilearsi schreef:Als ik er aan denk, dan voel ik het nog.........
Weet dus ongeveer wat je doggie mee maakte
mona schreef:Mooi! Kom ik elke dag even mijn hond uitlaten in jouw tuintje: volgens jou is dat pure bemesting
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten