*meldt zich ook aan*
Ik heb nog geen rijbewijs, maar wel een grote motorfan. Die liefde is met de paplepel ingegoten. We hebben al jaren deze motor, een Honda CB750 4cilinder uit 1975 (dit is niet onze motor hoor, maar Google bood uitkomst

. Ff linkje van want hij is aardig groot). Op onderstaande foto zit de originele uitlaat er nog onder, maar wij hebben er een zwarte ondergezet (waarom weet ik eigenlijk niet).
http://www.brennanuk.fsnet.co.uk/vermin ... 077712.jpg
Mn pa is de enige die er op rijdt, maar dit wordt steeds minder aangezien dit ding over de 200 kilo weegt, mn pa al in de 60 is en klein van stuk (en medische problemen met zn corpus) en dat ding is dus eenvoudigweg te zwaar. Ik doe het onderhoud en daar ben ik soms een hele zaterdag mee bezig. Deze motor zit al jaren in de familie en emotioneel gezien heel waardevol dus. Heel vroeger heeft mn pa nog een BMW nog-wat gehad (weet niet precies, zal het nog ff navragen), die heeft hij verkocht en daar heeft hij nog spijt van maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Persoonlijk vind ik Honda-motoren niet erg hip, maar ze zijn oerdegelijk en oersterk. Zelf zou ik voor een BMW kiezen, die vind ik echt het einde!