Zomervakantie 2025

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zomervakantie 2025

Berichtdoor Marnix » 13 mar 2025 09:27

Katlheen schreef:We zijn er nog steeds niet over uit wat we gaan doen. Richting Noorwegen (prijzig) of toch richting Noord Italië. Er moet ook nog een motorfiets worden gekocht, dus dan maar eens kijken hoeveel budget er nog over blijft, tenzij de jaarlijkse bonus hoger is dan verwacht :mrgreen:

Op motorvakantie naar Noorwegen, slapen in een uitgooitentje :-D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 13 mar 2025 10:49

Haha, zou zeker een optie zijn. Niet voor het gezin overigens, dus dat wordt toch weer de caravan.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

MissVis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor MissVis » 20 mar 2025 18:57

Ik wil graag naar de Côte d’Azur, Zuid-Frankrijk en ik zoek eigenlijk iemand die met me mee wil. In juni, 10 of 12 dagen. Iemand interesse?
Schitterønt

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 mar 2025 10:31

MissVis schreef:Ik wil graag naar de Côte d’Azur, Zuid-Frankrijk en ik zoek eigenlijk iemand die met me mee wil. In juni, 10 of 12 dagen. Iemand interesse?

Hey, zoals eerder ook al wel eens aangegeven nav deze vragen van je, ik denk dat je beter een groepsreis kan doen via een organisatie, als je graag een christelijke groep wil zijn die opties er ook wel. Hier zitten tegenwoordig volgens mij vooral gesettelde mensen dus de kans dat je hier iemand vindt is denk ik niet zo groot. En als er al iemand hier is die nog niet weet met wie hij / zij op vakantie gaat is het ook wel een wat grote stap om te denken: Laat ik eens met iemand die is totaal niet ken op vakantie gaan. Of wil je op een groepsreis maar vind je het spannend om alleen te gaan omdat je de groep niet kent? Maar ik denk dat je de gemiddelde Refowebber net zo min kent toch? :-)

Sorry voor mijn vragen maar ik was benieuwd naar het achterliggende verhaal en vroeg me af waarom je voor deze manier kiest :-)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 apr 2025 16:46

We zijn net terug van een paar dagen in België, vlak over de grens, bij natuurpark de Hoge Kempen. Je kunt daar heerlijk wandelen en komt er weinig mensen tegen, waarschijnlijk doordat het zo’n groot gebied is. De routes zijn zeer duidelijk aangegeven met pijlen. Echt een aanrader.

Langzaam maar zeker krijgt onze zomervakantie ook vorm: interrailtickets zijn gekocht (dat vind ik prettig vanwege de flexibiliteit, al ben ik een enorme controlfreak en plannen we dus alles wel vooruit) en een vakantiehuis in Zwitserland geboekt. Op de heen- en terugweg maken we een tussenstop in een Duitse stad, zodat we ruimte hebben voor vertragingen. En ik wil al zo lang een keer naar Keulen, al sinds ik de Keulse dom vanuit de slaaptrein zag en dat is jaren geleden.Tips over Keulen zijn welkom :-)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 apr 2025 08:26

Lalage schreef:We zijn net terug van een paar dagen in België, vlak over de grens, bij natuurpark de Hoge Kempen. Je kunt daar heerlijk wandelen en komt er weinig mensen tegen, waarschijnlijk doordat het zo’n groot gebied is. De routes zijn zeer duidelijk aangegeven met pijlen. Echt een aanrader.

Langzaam maar zeker krijgt onze zomervakantie ook vorm: interrailtickets zijn gekocht (dat vind ik prettig vanwege de flexibiliteit, al ben ik een enorme controlfreak en plannen we dus alles wel vooruit) en een vakantiehuis in Zwitserland geboekt. Op de heen- en terugweg maken we een tussenstop in een Duitse stad, zodat we ruimte hebben voor vertragingen. En ik wil al zo lang een keer naar Keulen, al sinds ik de Keulse dom vanuit de slaaptrein zag en dat is jaren geleden.Tips over Keulen zijn welkom :-)

Klinkt heerlijk. Ik ken Keulen niet goed maar het schijnt een leuke stad te zijn. Bij mooi weer is het er aan de Rijnoever altijd wel gezellig. En als jenog een tweede stad op de route zoekt voor de terugweg of zo kan ik je Heidelberg wel aanbevelen :-) Hoge Kempen klinkt goed, zal het eens overwegen als alternatief voor de Ardennen :-D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 apr 2025 16:25

Heidelberg is inderdaad leuk! En Freiburg ook :-)

De Ardennen zijn vast heuveliger dan de Hoge Kempen (al hadden we de eerste dag een wandeling met 200 meter stijgen en dalen te pakken)

Terug naar “Algemene Zaken”