Moderators: johannes1, Moderafo's
En eh, nog nooit in Noorwegen geweest? Misschien toch een keer doen? Qua natuur vind ik het verreweg het mooiste land van Europa, heel anders dan Zweden, veel ruiger en indrukwekkender.
Lalage schreef:ik ben een beetje aan het filosoferen over een korte vakantie in april, misschien naar de Ardennen of de Eifel. Ik ga het liefst met de trein, maar soms is een auto handiger om je ter plekke te verplaatsen. We zijn vorig jaar met de Greenwheels naar de Eifel geweest, echt mooi daar! En het had ook wel met de trein gekund, als we een huisje wat dichter bij het station zouden hebben gekozen
Marnix schreef:Vorige jaar was er bij 3 op Reis een aflevering dat ze met de trein via Belgie naar de Luxemburgse Ardennen gingen. Misschien een inspirerende aflevering voor je? hier een deel van die reis
Jess schreef:Wij zijn met de trein naar Kopenhagen geweest
Geboekt via NS, als je meer dan een maand te voren boekt scheelt het enorm in prijs
Wil wel vaker met de trein, maar dat is denk ik, voor een stedentrip beter te doen dan als je meer in de natuur wilt zijn.
Jess schreef:Wij zijn met de trein naar Kopenhagen geweest
Geboekt via NS, als je meer dan een maand te voren boekt scheelt het enorm in prijs
Wil wel vaker met de trein, maar dat is denk ik, voor een stedentrip beter te doen dan als je meer in de natuur wilt zijn.
Marnix schreef:Dat denk ik ook ja. Berlijn en Parijs zijn natuurlijk leuk per trein. Ik zou ook wel een keer met een nachttrein naar Wenen of zo willen maar met een gezin is dit onbetaalbaar
Marnix schreef:Dat denk ik ook ja. Berlijn en Parijs zijn natuurlijk leuk per trein. Ik zou ook wel een keer met een nachttrein naar Wenen of zo willen maar met een gezin is dit onbetaalbaar
ajl schreef:Valt wel mee. Ik heb pas geïnformeerd voor een reis naar Berlijn en dat kostte 40 pp enkele reis. Retour komen lukte alleen niet en daarom ging het niet door.
Jess schreef:Pas kon je via de Hema app ook treinreizen boeken, misschien kun je daar nog es naar kijken. Maar ik weet niet hoe het zit als je van schoolvakanties afhankelijk bent
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten