Zomervakantie 2025

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Katlheen
Majoor
Majoor

Re: Zomervakantie 2025

Berichtdoor Katlheen » 15 jan 2025 13:36

Wij hebben 2 supplanken in de dakkoffer, hebben we de afgelopen 2 jaar al gebruikt en de kinderen vinden dat leuk. De keer dat we in Zweden waren hebben we prima weer gehad en was het meer helemaal niet koud (groot meer notabene). Dus het is prima te doen. Zwembaden zul je minder aantreffen in Zweden, maar met zoveel meren om de hoek snap ik ook wel dat ze geen zwembaden aanleggen op kleinere campings. In Zweden en Noorwegen ben je gewoon erg afhankelijk van het weer.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jan 2025 07:06

ik ben een beetje aan het filosoferen over een korte vakantie in april, misschien naar de Ardennen of de Eifel. Ik ga het liefst met de trein, maar soms is een auto handiger om je ter plekke te verplaatsen. We zijn vorig jaar met de Greenwheels naar de Eifel geweest, echt mooi daar! En het had ook wel met de trein gekund, als we een huisje wat dichter bij het station zouden hebben gekozen

Tonny
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tonny » 16 jan 2025 09:36

En eh, nog nooit in Noorwegen geweest? Misschien toch een keer doen? Qua natuur vind ik het verreweg het mooiste land van Europa, heel anders dan Zweden, veel ruiger en indrukwekkender.

Ja, staat zeker op de lijst. Voor komende zomer denken we erover na, even afhankelijk van hoelang ik vakantie van mijn werk kan krijgen.
'En Hij zei tegen hen: Waarom bent u zo angstig? Hebt u dan geen geloof?'

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 jan 2025 10:11

Lalage schreef:ik ben een beetje aan het filosoferen over een korte vakantie in april, misschien naar de Ardennen of de Eifel. Ik ga het liefst met de trein, maar soms is een auto handiger om je ter plekke te verplaatsen. We zijn vorig jaar met de Greenwheels naar de Eifel geweest, echt mooi daar! En het had ook wel met de trein gekund, als we een huisje wat dichter bij het station zouden hebben gekozen

Vorige jaar was er bij 3 op Reis een aflevering dat ze met de trein via Belgie naar de Luxemburgse Ardennen gingen. Misschien een inspirerende aflevering voor je? hier een deel van die reis
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jan 2025 18:03

Marnix schreef:Vorige jaar was er bij 3 op Reis een aflevering dat ze met de trein via Belgie naar de Luxemburgse Ardennen gingen. Misschien een inspirerende aflevering voor je? hier een deel van die reis

dank voor de tip :-)

Terug naar “Algemene Zaken”