Weghalen van reacties

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Huisje_op_de_hei
Mineur
Mineur

Weghalen van reacties

Berichtdoor Huisje_op_de_hei » 28 jun 2024 10:48

Heeft iemand hier wel eens meegemaakt dat een reactie die je geplaatst hebt is weg gehaald? Hoe ga je daar dan mee om?
Gistermiddag heb ik een (weloverwogen) reactie geplaatst bij vraag-en-antwoord 'Autisme-hindert-gang-naar-Heilig-avondmaal' en die staat er nu niet meer bij. Ik ben er een beetje boos en verontwaardigd over.
Mijn reacties rollen er niet zomaar uit en ik neem er echt even de tijd voor. Moet dat ook wel want zo snel ben ik ook weer niet.
De reden dat ik bij Refoweb ben gegaan is om meer met het geloof bezig te zijn en binnen Bijbelse kaders contact te hebben met andere mensen.
Daar ben ik tot op dit moment echt blij mee. Alleen snap ik niet waarom mijn reactie is weg gehaald.
Ik heb in de reactie aangegeven dat ik niet in Autisme geloof (containerbegrip) en ook onderbouwd van waarom niet. Mag dat niet?

JWBokx
Verkenner
Verkenner

Re: Weghalen van reacties

Berichtdoor JWBokx » 28 jun 2024 11:01

Ik zie het ja.
Op jouw reactie had ik gereageerd, die staat er nog wel....
En er is min of meer een antwoord van ene Rembrand?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 28 jun 2024 11:13

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 28 jun 2024 12:19

Huisje_op_de_hei schreef:Heeft iemand hier wel eens meegemaakt dat een reactie die je geplaatst hebt is weg gehaald? Hoe ga je daar dan mee om?
Gistermiddag heb ik een (weloverwogen) reactie geplaatst bij vraag-en-antwoord 'Autisme-hindert-gang-naar-Heilig-avondmaal' en die staat er nu niet meer bij. Ik ben er een beetje boos en verontwaardigd over.
Mijn reacties rollen er niet zomaar uit en ik neem er echt even de tijd voor. Moet dat ook wel want zo snel ben ik ook weer niet.
De reden dat ik bij Refoweb ben gegaan is om meer met het geloof bezig te zijn en binnen Bijbelse kaders contact te hebben met andere mensen.
Daar ben ik tot op dit moment echt blij mee. Alleen snap ik niet waarom mijn reactie is weg gehaald.
Ik heb in de reactie aangegeven dat ik niet in Autisme geloof (containerbegrip) en ook onderbouwd van waarom niet. Mag dat niet?

Ja, ik heb het wel eens meegemaakt :mrgreen: en ik kan je ook het antwoord geven op je vraag: je reactie heeft niets te doen met het onderwerp 'autisme en avondmaal' en de vraagsteller is er totaal niet mee geholpen, evenals andere reageerders en lezers die aangeven autisme te hebben. Het is zoiets als discussiëren over de schepping terwijl je aangeeft niet in God te geloven.

Misschien kun je hier op het forum een topic openen over je theorietje?

Huisje_op_de_hei
Mineur
Mineur

Berichtdoor Huisje_op_de_hei » 28 jun 2024 15:53

Dankjewel voor het reageren.

Ik probeer er nog steeds achter te komen wat ik precies verkeerd heb gedaan zodat mijn reactie weg is gehaald. <:0
Het punt Heilig Avondmaal en Autisme liggen me na op het hart en ik denk dat wat ik vind alles te maken heeft met het onderwerp. Het lijkt wel of Autisme tot een soort god is verheven waar je blijkbaar geen kritiek op mag hebben. Want dat wordt dan weg gehaald.

Goed. Ik probeer dan volgende week een topicje te openen en mijn verhaal te vertellen in relatie tot die twee. Ik heb dat heel lang niet gedurfd vanwege negatieve reacties maar anderzijds leeft het al zo lang in mijn zijn dat ontkennen ook geen zin heeft.

En door sommige dingen te delen leer je juist echt!

JWBokx
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor JWBokx » 28 jun 2024 16:57

En topic lijkt me goed idee.
Ik had nog gereageerd op je reactie, dus kan dat in zo'n topic nog wel verder over praten

Pcrtje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Pcrtje » 28 jun 2024 17:18

Huisje_op_de_hei schreef:Ik probeer er nog steeds achter te komen wat ik precies verkeerd heb gedaan zodat mijn reactie weg is gehaald. <:0
Nog een keer lezen dan maar. Henkie schreef:

Je reactie heeft niets te doen met het onderwerp 'autisme en avondmaal' en de vraagsteller is er totaal niet mee geholpen
M.a.w. in de vragenrubriek mag je reactie niet tegen het antwoord van de deskundige ingaan en het moet daadwerkelijk iets toevoegen. Discussiëren of doorpraten over het onderwerp kan op het forum.
"Een libelle zweeft over het water..."

Terug naar “Algemene Zaken”