Klussen aan het huis

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Klussen aan het huis

Berichtdoor Lalage » 05 jun 2024 14:55

Een vergunning hoeft niet (tenminste in onze gemeente niet), maar je moet inderdaad wel aan bepaalde geluidsnormen voldoen, gemeten op de erfgrens. Een speciale omkasting kan het geluidsniveau omlaag brengen.

@Marnix je gaat er wel makkelijk vanuit dat iedereen in een rijtjeshuis woont, met een bovenverdieping en waar je zonnepanelen op kunt leggen. Maar de warmste huizen zitten volgens mij in flatgebouwen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Klussen aan het huis

Berichtdoor Marnix » 05 jun 2024 20:59

[-( m
Lalage schreef:Een vergunning hoeft niet (tenminste in onze gemeente niet), maar je moet inderdaad wel aan bepaalde geluidsnormen voldoen, gemeten op de erfgrens. Een speciale omkasting kan het geluidsniveau omlaag brengen.

@Marnix je gaat er wel makkelijk vanuit dat iedereen in een rijtjeshuis woont, met een bovenverdieping en waar je zonnepanelen op kunt leggen. Maar de warmste huizen zitten volgens mij in flatgebouwen.

Ik ging daar vanuit omdat de topicstarter aangaf dat hij aan het klussen was in eigen huis. En hij heeft vervolgens ook nergens gereageerd met “ik heb geen bovenverdieping” dus ik denk dat die aanname klopte. In flats zijn zonnepanelen doorgaans idd niet te doen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Algemene Zaken”