ik adviseer zoiets
http://www.laptopshop.nl/product/128016/category-1560-top-10/asus-n73sv-v1g-tz462v.html
Ongeveer zelfde specificaties, maar wel een Asus!
Moderators: johannes1, Moderafo's
Het_Bureau schreef:ik adviseer zoiets
http://www.laptopshop.nl/product/128016/category-1560-top-10/asus-n73sv-v1g-tz462v.html
Ongeveer zelfde specificaties, maar wel een Asus!
Het_Bureau schreef:Asus staat beter bekend dan Acer ja.
Maar 6 gb? Lijkt me ruim voldoende voorlopig! Maar eventueel is het uit te breiden naar 12 gb. Dat is met Acer meestal ook moeilijker dacht ik.
Carpento schreef:Even teruglezend naar je eerdere reactie kwamen bij mij even wat vragen omhoog:
Tekst printen gaat goed zeg je, geldt dat voor alleen zwarte tekst ? hoe gaat gekleurde tekst ?
Als je een afbeelding in zwart-wit laat afdrukken, wordt het dan beter dan wanneer je 'm in kleur laat afdrukken ? (niet een zwartwitplaatje nemen maar een kleurenafbeelding in zwart-wit laten printen, dat maakt namelijk verschil welke printkop gebruikt wordt)
Als kleurentekst én kleurenafbeeldingen niet goed gaan maar in zwart-wit wél: vermoedelijk kleurenprintkop kaduuk
Als alle tekst goed gaat en afbeeldingen niet: eerder een softwareprobleem, misschien inktbesparende instelling geactiveerd ?
ErikV schreef:Is een oude telefoonlijn, inmiddels is de volledige lijn eruit (internet adsl overigens niet) dus ik vermoed een kabelbreuk met wat vreemde bijverschijnselen.
*Annet* schreef:een tekst gaat wel goed maar een mail uitprinten met tekst niet. De ene kolom wordt wel geprint en de andere niet. De grijzige achtergrond en het logo werden niet afgedrukt, wel de tekst in het logo
Bertiel schreef:hoe kan ik met media player van cd naar cd kopieëren? of heb ik daar een ander programma voor nodig tegenwoordig??
Ik heb een audio cd en wil die kopieëren naar een andere cd, vroeger kreeg ik automatisch de vraag wat ik met de CD wilde maar dat komt nu niet meer, enkel dat de media player automatisch start... HELP!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten