Moderators: Memmem, Moderafo's
Pcrtje schreef:Welkom op het forum, Bijbelgordelkiel. Je stelt geen vraag en schuift geen stelling / discussiepunt naar voren. Wat wil je in dit draadje bespreken?
Hahaha, ik heb net dat hele draadje doorgelezen. Ik vond het wel vermakelijk.StillAwake schreef:Dat "welkom" neem je wel terug als je zijn fascisme tot je neemt...
Pcrtje schreef:Welkom op het forum, Bijbelgordelkiel. Je stelt geen vraag en schuift geen stelling / discussiepunt naar voren. Wat wil je in dit draadje bespreken?
Biblebeltkeel schreef:Mensen kunnen gewoon vragen stellen als ze dat willen. Over mijn beweegredenen..
Erik1960 schreef:Gek toch dat het geen vragen regent… je bent zo uitnodigend in je opvattingen
Biblebeltkeel schreef:Wss zijn de meest actiefste leden links. Dus alleen de minder actieve zullen vragen stellen.
Biblebeltkeel schreef:Het christendom beschadigd de belangen van blanke mensen. Dat is mijn stelling.
StillAwake schreef:Want jouw geblaat is alleen van toegevoegde waarde voor rechtshandigen?
Biblebeltkeel schreef:Wss zijn de meest actiefste leden links. Dus alleen de minder actieve zullen vragen stellen.
Erik1960 schreef:Ik neem vast afscheid van je; de moderatoren zullen het verder wel afhandelen.
Biblebeltkeel schreef:Ik heb gewoon vpn en automatisch e-mail adres aan laten maken dus kan gewoon terugkomen.
Biblebeltkeel schreef:Geloof mij nou maar dat er meer steun is voor rechts gedachtegoed dan jij denkt.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten