Politiek en kerkverlating/geloofsafval

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Politiek en kerkverlating/geloofsafval

Berichtdoor pindas83 » 11 jan 2022 19:46

Biblebeltkeel schreef:Nee je moet ze gewoon al koppelen enzo en zeggen dat ze niet vrij zijn in relatiekeuze. Ze kunnen uit het huis gaan maar dan zijn ze nog steeds beperkt in gedrag. Moslims denken ook zo in eer en daar zijn jullie voorstander van want jullie zijn voor massa immigratie/aanwezigheid moslims.


:-k Hmm.. zo had ik het nog niet bekeken. Klinkt als een slim idee :idea:

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Politiek en kerkverlating/geloofsafval

Berichtdoor Optimatus » 13 jan 2022 13:40

Biblebeltkeel schreef:Maar nu je er op door vraagt ik wil idd dat mijn dochters een andere behandeling krijgen dan mijn zoon. Dochters hoeven niet te studeren enzo dus in zou dan ook niet maar ouderavonden gaan want ze gaan toch jong trouwen. Alleen voor mijn zoon doe ik dat.


In een eerdere posting maakte je bezwaar tegen de aanwezigheid van moslims in Nederland.
Op het gebied van ongelijke behandeling van zonen en dochters lijk je, wellicht ongewild, sterk op de meer extremistischere vertegenwoordigers van de islam.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Biblebeltkeel
Mineur
Mineur
Berichten: 146
Lid geworden op: 06 jan 2022 09:50

Re: Politiek en kerkverlating/geloofsafval

Berichtdoor Biblebeltkeel » 18 jan 2022 16:46

Optimatus schreef:In een eerdere posting maakte je bezwaar tegen de aanwezigheid van moslims in Nederland.
Op het gebied van ongelijke behandeling van zonen en dochters lijk je, wellicht ongewild, sterk op de meer extremistischere vertegenwoordigers van de islam.



Als je wil dat het Nederlandse volk niet uitsterft doordst vrouwen voor hun man werken i.p.v hun baas en kinderen baren ben je een moslim. Want je zou maar je eigen identiteit willen laten voortbestaan door traditionele man vrouw rollen.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten