De scheiding tussen kerk en staat

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: De scheiding tussen kerk en staat

Berichtdoor Marnix » 07 jan 2022 17:34

Biblebeltkeel schreef:Alle linkse chirstelijke kerken moeten idd niet meer voortbestaan.


Haha ja precies. Het valt me op dat mensen die doen alsof ze extremisme buiten willen houden, zelf zich als enorme extremisten gaan gedragen. Ik ben voor vrijheid en tegen extremisme. Extremistische moslims, extremistische christenen, extremistische linksen en extremistische rechtse types zoals jij. Waar je beweert het PVV-geluid te laten horen laat je een nog veel extremistischer geluid horen want binnen de PVV zal niemand bovenstaand standpunt steunen. Gelukkig zullen mensen met debiele meningen zoals de jouwe het niet snel voor het zeggen krijgen. Dat is een jaar of 75 geleden al een keer gebeurd en gelukkig heeft men daar wel wat van geleerd.

Jouw denkwijze hoort niet thuis in het Nederland van Thorbecke, van nu, bij onze grondwet en alles waar Nederland voor staat. Verder ben ik nu wel een beetje klaar met praten met je. Het was een dagje leuk maar de lol is er onderhand ook wat af. Het ga je goed.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Biblebeltkeel
Mineur
Mineur
Berichten: 146
Lid geworden op: 06 jan 2022 09:50

Re: De scheiding tussen kerk en staat

Berichtdoor Biblebeltkeel » 07 jan 2022 17:45

Marnix schreef:Mijn woordenboek / encyclopedie zegt van wel. Ik ga er vanuit dat die het beter weet dan jij :-) ik heb prima contact met moslims in de buurt, op de kinderopvang en bso. Ze hebben geen enkele keer geprobeerd me te overtuigen, me gewezen op hun ogen verkeerd gedrag enzovoorts :-) jij bent met je denkbeelden een veel groter gevaar voor de samenleving dan een gematigde moslim.



Jouw woordenboek is marxistisch. Geen enkel woordenboek is neutraal.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: De scheiding tussen kerk en staat

Berichtdoor Haaibaai » 08 jan 2022 14:35

Zo even terug,tja en het respect is weer ver te zoeken,een mening kan nog zo raar zijn maar mag wel gezegd worden.het vrije woord noemen ze dat.

Scheiding tussen Kerk en staat tja ze zouden hand in hand moeten gaan tot welzijn van een volk in dit geval het Nederlandse.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten