Black Lives Matter

Discussies over het nieuws en de politiek.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: Memmem, Moderafo's

elbert
Moderator

Re: Black Lives Matter

Berichtdoor elbert » 12 nov 2020 08:59

BLM: we hebben hard gewerkt om Trump eruit te werken en nu willen we ook aan tafel zitten bij Biden om onze radicale agenda er door te drukken.
Kortom: er wordt verwacht dat Biden zijn supporters terugbetaalt.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 nov 2020 11:08

elbert schreef:BLM: we hebben hard gewerkt om Trump eruit te werken en nu willen we ook aan tafel zitten bij Biden om onze radicale agenda er door te drukken.
Kortom: er wordt verwacht dat Biden zijn supporters terugbetaalt.

Een terechte verwachting toch? Meer gelijkheid, minder racisme was toch wel een van de punten van de campagne dus het lijkt me op zich logisch dat er gekeken wordt hoe daar goede stappen in kunnen worden gezet. En dat daarover een gesprek komt met dat deel van de aanhang lijkt me ook niet zo vreemd.
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 12 nov 2020 11:28

Marnix schreef:Een terechte verwachting toch? Meer gelijkheid, minder racisme was toch wel een van de punten van de campagne dus het lijkt me op zich logisch dat er gekeken wordt hoe daar goede stappen in kunnen worden gezet. En dat daarover een gesprek komt met dat deel van de aanhang lijkt me ook niet zo vreemd.
Even een reality check. Dit is wat BLM aanhangers deden tijdens de verkiezingsnacht bij de deur van een Biden stemmer:

Ja, met zulke mensen moet je echt om tafel zitten. :?
Dit gaat niet om racisme of gelijke kansen, maar om pure naakte macht.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 nov 2020 15:00

elbert schreef:Even een reality check. Dit is wat BLM aanhangers deden tijdens de verkiezingsnacht bij de deur van een Biden stemmer:

Volgens mij is BLM een stuk breder dan de Antifa en is een groot deel van die beweging niet gewelddadig. Er is er een groepje antifascisten met wie je inderdaad niet om tafel moet willen zitten.

(Ik kan ook wat filmpjes opzoeken van wat een paar "Trump-aanhangers" hebben gedaan en vervolgens betogen dat je daar echt niet meer naar wil luisteren, mee om de tafel wil zitten etcetera maar dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn he)
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

elburger
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elburger » 07 dec 2020 11:44

Totaal doorgeslagen
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2020 11:51

elburger schreef:Totaal doorgeslagen

Zo, ook weer terug. Welkom :-)
C.S. Lewis

elburger
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elburger » 07 dec 2020 12:07

@Marnix.

Could be.
Zal kort van stof zijn.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 dec 2020 15:17

elburger schreef:@Marnix.

Could be.
Zal kort van stof zijn.

Ik zie het....
C.S. Lewis

MarijnV
Mineur
Mineur

Berichtdoor MarijnV » 09 dec 2020 13:04

-
Laatst gewijzigd door MarijnV op 07 jan 2021 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

LordJava
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor LordJava » 10 dec 2020 00:17

elbert schreef:Even een reality check. Dit is wat BLM aanhangers deden tijdens de verkiezingsnacht bij de deur van een Biden stemmer:

Oh wat erg. Amerikaanse lente lijkt het wel.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfzekerheid, terwijl de slimmeriken één en al twijfel zijn.
~ Bertrand Russell ~

Terug naar “Actualiteit & Politiek”