MissVis schreef:Ik erger me aan stomme mensen. Hebben wij een actie in de winkel 3+1 gratis, komen ze met 3 dingen bij de kassa: 'Ik heb er nu 1 gratis hè?'
'Nee, u moet er nog 1 bij nemen. 3+1 is namelijk 4' Die mensen denken dan dat ze 1 van die 3 dingen gratis krijgen
1+1 gratis snappen ze wel want ze komen nooit met 1 dingetje bij de kassa met de vraag 'die is nu gratis hè?' maar 3+1 wordt ineens moeilijk.
En ook een keer een actie met gesneden vleeswaren, vroeg iemand of de zalmplakken daar ook bij hoorden
En er zijn dus nu ook gewoon mensen die vragen of ons restaurant open is. Dan zeg ik: 'Ja hoor, wij wel. We riskeren wel 4000 euro boete maar dat hebben we er graag voor over!' Nou dat laatste zeg ik niet, maar ik denk het wel. Echt, het moeilijkst aan mijn werk is aardig doen tegen stomme mensen.
Ik erger me soms aan onvriendelijk of onbeschoft winkelpersoneel.
Wasmiddel, 3e gratis, combineren mogelijk.
Ik controleer de kassabon, gewone prijs gehanteerd.
Dus naar de servicebalie.
Ja mevrouw, u heeft 3 verschillende geuren, daarom is de korting er niet af.
Maar het is hetzelfde merk.
Ja maar u moet 3 dezelfde nemen.
Waarom staat er dan: combineren mogelijk?
Uhhhhh dat weet ik ook niet, maar zo is het ingevoerd in de computer, dus ik kan u geen geld teruggeven.
Chef erbij.
Mevrouw heeft gelijk. Er is iets fout gegaan.
Scan ze opnieuw en geef mevrouw het teveel betaalde terug.
Foutje van 7 euro, ten bate van de klant.
Het woord sorry kwam niet over zijn lippen.
Ik heb hem daarna trouwens nooit meer gezien.
Hij had blijkbaar ook genoeg van die miepers aan zijn balie.