PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Yoshi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Yoshi » 22 dec 2019 16:44

En wat gaat die pannekoek er zelf tegen doen?

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 23 dec 2019 09:39

Geert Wilders had en heeft nog steeds gelijk.

waarom integratie mislukt.

Ahmed Akkari in zijn nieuwe rapport: "Het loyaliteitsconflict in het Westen - waarom moslims moeilijk te integreren zijn."

https://www.gatestoneinstitute.org/1529 ... ntegration

Yoshi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Yoshi » 23 dec 2019 09:53

En wat gaat Wilders er concreet mee doen? En wat gaat dat voor Nederland concreet opleveren?

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Prisma23 » 23 dec 2019 12:12

Yoshi schreef:En wat gaat Wilders er concreet mee doen? En wat gaat dat voor Nederland concreet opleveren?


Dit is wel een hele sterke SJW reactie!

Yoshi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Yoshi » 23 dec 2019 12:15

Prisma23 schreef:Dit is wel een hele sterke SJW reactie!

Nee. Heeft niets met SJW van doen en dat weet jij ook. Al een topic geopend? Het zit je zo te zien nogal hoog namelijk.

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Prisma23 » 23 dec 2019 12:19

Yoshi schreef:Nee. Heeft niets met SJW van doen en dat weet jij ook. Al een topic geopend? Het zit je zo te zien nogal hoog namelijk.

Typische Wilders reactie, iets schreeuwen en als er vragen worden gesteld snel duiken. Je ben hier op je plek!

Yoshi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Yoshi » 23 dec 2019 12:22

Prisma23 schreef:Typische Wilders reactie, iets schreeuwen en als er vragen worden gesteld snel duiken. Je ben hier op je plek!

Ondanks het warme weer zal het wel aan het seizoen liggen dat de snowflakes wat snel getriggerd zijn.

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Prisma23 » 23 dec 2019 12:33

Yoshi schreef:Ondanks het warme weer zal het wel aan het seizoen liggen dat de snowflakes wat snel getriggerd zijn.



https://www.youtube.com/watch?v=jclPWidTfak

Yoshi

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor Yoshi » 23 dec 2019 13:27

Prisma23 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=jclPWidTfak

Dank je voor de tip. Totdat je je SJW topic hebt opgezet zal ik je dus maar negeren.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor DeLange » 24 dec 2019 22:48

Een grotere gevaar dan Wilders kon wel eens het Forum voor Democratie zijn. Ze glibberen overal tussendoor straks.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor ben db bd » 27 dec 2019 14:54

Yoshi schreef: En wat gaat Wilders er concreet mee doen? En wat gaat dat voor Nederland concreet opleveren?

Na al die vele jaren gaat hij door met waarschuwen: zie waar we mee bezig zijn, ... het kan anders!
Als Wilders de politieke ruimte kreeg en wij ons zouden bekeren van ons onverstand, ... het zou nog goed kunnen komen.
De lange schreef:
Een groter(e?) gevaar dan Wilders kon wel eens het Forum voor Democratie zijn. Ze glibberen overal tussendoor straks.

Vanwege onze domme goedgelovigheid naar de mainstreammedia toe, zal ook FvD, ondanks de ook klare taal van Baudet, samen met de PVV in het cordon sanitair blijven, of ze zouden samen aan 51% van de stemmen moeten komen. Nou, zo wakker worden we m.i. nooit op tijd.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor elbert » 28 dec 2019 13:23

DeLange schreef:Een grotere gevaar dan Wilders kon wel eens het Forum voor Democratie zijn. Ze glibberen overal tussendoor straks.
Maak dat "gevaar" eens concreet? Wat is precies het gevaar?
Voor GroenLinks zou je dat bijvoorbeeld kunnen doen door te wijzen naar de banden met organisaties als RaRa (Wijnand Duyvendak is de man achter de schermen bij GL), Greenpeace e.d. die een minder dan democratisch en soms gewelddadig verleden hebben.
Maar de PVV en FvD? Hebben die dat ook?
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor DeLange » 29 dec 2019 09:01

elbert schreef:Maak dat "gevaar" eens concreet? Wat is precies het gevaar?
Voor GroenLinks zou je dat bijvoorbeeld kunnen doen door te wijzen naar de banden met organisaties als RaRa (Wijnand Duyvendak is de man achter de schermen bij GL), Greenpeace e.d. die een minder dan democratisch en soms gewelddadig verleden hebben.
Maar de PVV en FvD? Hebben die dat ook?

Ik vind FvD eerlijk gezegd moeilijk te duiden. Want kan jij me zeggen waar het nu precies voor staat, behalve dan voor een strenger asielbeleid? De Uil van Minerva. Ik zag het eens op internet met de vrijmetselaars gelinkt worden, wat dan wil zeggen dat zij hun vleugels over Nederland uitgeslagen hebben. In ieder geval geeft deze partij een nare bijsmaak. Ik vertrouw de PVV nog meer eigenlijk. Ik krijg een beetje het idee dat het is opgericht om de wind uit de vleugels van de PVV te vangen, zodat het niet de grootste wordt en de gevestigde partijen het voor het zeggen kunnen blijven hebben.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor DeLange » 29 dec 2019 17:26

Maar los hier van, ik ben tegen de tijdgeest van "eigen volk eerst" en grenzen dicht. En daar gaat het wel steeds meer naar toe. Het misbruikt zelfs de term "joods christelijke cultuur" om juist hen buiten de deur te houden, en dat vind ik in conflict met de christelijke moraal op te komen voor de vluchtelingen.

Ik haal dit uit de standpunten van FvD:
"Asielaanvraag leidt niet meer (semi-)automatisch tot permanente verblijfsvergunning maar (hooguit) tot tijdelijke opvang. Doel moet zijn terugkeer naar het land van herkomst;"

Daar is naar mijn idee weinig christelijks aan.
Waarom zou een ieder van goede wil en inzet hier niet mogen blijven?
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8794
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Re: PVV Wilders had en heeft nog steeds gelijk

Berichtdoor elbert » 30 dec 2019 09:38

DeLange schreef:Ik vind FvD eerlijk gezegd moeilijk te duiden. Want kan jij me zeggen waar het nu precies voor staat, behalve dan voor een strenger asielbeleid?
Als je een beetje zoekt op internet, dan kom je op de volgende punten uit:
- geen geldverslindend klimaatbeleid
- meer directe democratie (correctieve referenda)
- inderdaad een strenger asielbeleid (Australisch model)
- uit de EU (Nexit)
- minder regelgeving voor burgers en ondernemers
- lagere belastingdruk

Eigenlijk is FvD wat de VVD van 10 jaar geleden was, plus de nadruk op referenda.
DeLange schreef:De Uil van Minerva. Ik zag het eens op internet met de vrijmetselaars gelinkt worden, wat dan wil zeggen dat zij hun vleugels over Nederland uitgeslagen hebben. In ieder geval geeft deze partij een nare bijsmaak.
Het onderstreepte is het gevolg van wat er in sommige media over deze partij gezegd wordt.
V.w.b. de uil van Minerva: zie hier. Het is niets meer en niets minder dan dat Baudet hiermee claimt dat zijn partij het gezond verstand (de wijsheid) in de politiek terug wil brengen.
DeLange schreef:Ik vertrouw de PVV nog meer eigenlijk. Ik krijg een beetje het idee dat het is opgericht om de wind uit de vleugels van de PVV te vangen, zodat het niet de grootste wordt en de gevestigde partijen het voor het zeggen kunnen blijven hebben.
Nou, nee. FvD is opgericht naar aanleiding van het Oekraïne referendum, waarbij de regering niet luisterde naar de uitslag en in plaats daarvan de eigen zin doordreef. Dit in navolging van het EU referendum (61% was tegen), waar de regering zich ook niets van aantrok.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten