Boekenlezer schreef:Nee, dat wil inderdaad niet erg. Daar heb je gelijk in.
Toen ik in de puberteit zat wilde dat eventueel nog wel een beetje, maar nu lukt dat van geen kant meer. Muffe geuren van achterwerken kunnen mij niet erg bekoren.
Boekenlezer schreef:Ik heb wel een gevoeligheid voor dit onderwerp, maar beslist niet zo, dat ik zelf me ondertussen stiekem tot homoseksualiteit aangetrokken voel. Daar ben ik echt wel achter na een tijdje zelfonderzoek. De gevoeligheid zit meer in de afkeer ervan. En misschien in het vermogen tot erg concrete voorstellingen in mijn geest, wat ik wat meer dan gemiddeld schijn te hebben.
Boekenlezer schreef:Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Al wordt het wel wat complex met dit soort dingen, want er spelen nogal wat gevoeligheden. Het accepteren van homoseksualiteit, inclusief alles, is een gevoelig punt in onze cultuur, terwijl ik zelf gevoelig contra ben. Ben ik overigens ook niet de enige in, want ik hoorde een collega ook eens dingen zeggen die daarop wezen. Dus er zullen meer mensen zijn die homoseksualiteit erg onfris vinden.
Man, man, man... Zeg maar gewoon niks meer over dit onderwerp want je graaft jezelf alleen maar verder in.