Moderators: Memmem, Moderafo's
Gruezi schreef:Je moet het overigens ook maar kunnen. Het lijkt mij geen makkelijke baan, of eerlijker: het lijkt me een hondenbaan, zeker als je een partner en/of een gezin achter je hebt.
Lalage schreef:Deze keer ben ik wel van plan om de persoon waar ik op stem anders te selecteren. Eerder stemde ik altijd op een vrouw. Maar nu wil ik graga stemmen op iemand met een achtergrond in exacte vakken, techniek en/of ict. Daarover is namelijk te weinig kennis in de Tweede Kamer, terwijl het een enorme rol speelt in de huidige samenleving.
Lalage schreef:Ik wissel niet zo gauw van partij en zal dat bij de komende verkiezingen ook niet doen (wel maak ik onderscheid tussen de verschillende soorten verkiezingen). Duurzaamheid en klimaatverandering zijn de grote thema's van onze tijd, dus dat geeft voor mij de doorslag.
Deze keer ben ik wel van plan om de persoon waar ik op stem anders te selecteren. Eerder stemde ik altijd op een vrouw. Maar nu wil ik graag stemmen op iemand met een achtergrond in exacte vakken, techniek en/of ict. Daarover is namelijk te weinig kennis in de Tweede Kamer, terwijl het een enorme rol speelt in de huidige samenleving.
Prisma23 schreef:Klinkt als Henri Bontebal...
Lalage schreef:haha, ga je nou raden? ik kan wel verklappen dat het geen CDA wordtzo groen zijn die immers niet
Een antikernenergie activist. Dan kun je nog zo'n exacte achtergrond hebben, maar dan ben je voor mij af. Tenminste, als je echt iets aan klimaatbeleid wil doen, heb je kernenergie (wereldwijd de grootste CO2 vrije energiebron) gewoon nodig.Prisma23 schreef:Ik heb er nog eentje gevonden...
https://groenlinkspvda.nl/kandidaat/joris-thijssen/
elbert schreef:....heb je kernenergie (wereldwijd de grootste CO2 vrije energiebron) gewoon nodig....
De antikernenergieclub WISE zuigt dit soort getallen uit de duim. Ik zou erom moeten lachen als er niet zulke kwaadwillendheid van deze club achter zat.Prisma23 schreef:Kernenergie zit op 88-146 gram CO₂ per kilowattuur
bron: https://wiseinternational.org/sites/def ... uclear.pdf , pagina 48
Maar dat is weer een ander onderwerp.....
elbert schreef:De antikernenergieclub WISE zuigt dit soort getallen uit de duim. Ik zou erom moeten lachen als er niet zulke kwaadwillendheid van deze club achter zat.
....
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten