Moderators: Memmem, Moderafo's
Geen idee wat je hier mee wilt zeggen. Hoe kan het bidden voor de vervolgde christenen (en andere verdrukte minderheden evengoed!), en voor situatie in de wereld nu kwalijk bidden zijn? Hoe bedoel je dat?benefietdiner schreef:Heel eenvoudig gezegd. Bidden is goed maar je kunt ook kwalijk bidden.
schelpje3 schreef:Daar ben ik ook bang voor en Wilders heeft niet bepaald een overtuiging, die gebaseerd is op de Bijbelse normen en waarden.
Bambi schreef:Alle acties van Wilders hebben het tegenovergestelde effect.
Door zijn gezeur over de hoofddoekjes, zijn juist veel meer moslimvrouwen hoofddoekjes gaan dragen.
Door zijn gezeur over 'minder Marokkanen', hebben juist veel mensen zich achter de Marokkanen geschaard en massaal aangifte gedaan.
Algemeen al door zijn gezeur en haat zaaien over Marokkanen en de islam, zijn juist meer jongeren geradicaliseerd.
Zo zal ook deze demonstratie juist weer jongeren in de verdediging drukken, zodat ze juist gaan sympathiseren met de radicale moslims in ons land.
Tante Pollewop schreef:Over dit soort berichten maak ik me grote zorgen.
dalethvav schreef:Waar ik me ook grote zorgen over maak is:
Ambtenaar (nota bene op departement Veiligheid en Justitie) Yasmina Haifi tweet: ISIS heeft niets met Islam te maken..is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken.
Is nu op radio 1
Optimatus schreef:Met de islam heeft ISIS inderdaad niets te maken, zo zeggen ook mijn collega's hier op het werk. Zij schamen zich te pletter voor deze barbaren.
Het gewauwel over zionisten vind ik in deze ook totale onzin. Weer zo'n complottheorietje en nog heel slecht uitgedacht ook.
Optimatus schreef:Met de islam heeft ISIS inderdaad niets te maken, zo zeggen ook mijn collega's hier op het werk. Zij schamen zich te pletter voor deze barbaren.
Yasmina Haifi schreef:ISIS heeft niets met Islam te maken
Yasmina Haifi schreef:ISIS...is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken.
Faramir schreef:En ik heb sterk de indruk dat een groot deel van de niet salafistische maar wel soennitische moslims het wel best vinden.
benefietdiner schreef:Die collega’s van jou ook maar schorsen ISIS of IS betekend het streven naar een Islamitische Staat. Een ideologie door dik en dun bereiken.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten