Moderators: Memmem, Moderafo's
Johan100 schreef:van de week las ik ergens dat bij een Afghaanse vrouw haar neus is afgesneden, omdat ze boos was dat haar man met een meisje van zeven jaar wilde trouwen.
Exact mijn gedachte. Wat mij betreft wordt dat alsnog gedaan!Bambi schreef:Ze hadden beter bij hem iets af kunnen snijden
Katlheen schreef:@Mortlach: ik betaal ook iets van 13 basispunten. Omgerekend op een schuld van ruim 9000 euro kom ik ergens rond de 13 euro per jaar! aan rente uit. Een dikke euro per maand. Houdt wel in dat de overige 130 euro pure aflossing is. Dan sla je tenminste wel weer een gat in de schuld, dat is wel weer een voordeel![]()
@Chaya: puur objectief gezien mag men zijn of haar eigen religie starten. Dan gelden bepaalde wettelijke bepalingen dus ook daarvoor.
Katlheen schreef:@Chaya: puur objectief gezien mag men zijn of haar eigen religie starten. Dan gelden bepaalde wettelijke bepalingen dus ook daarvoor.
Chaya schreef:Ja ik weet het. Maar dit kun je toch niet serieus nemen? En jezelf dan kerk noemen. Ik zou zeggen dat groepering of beweging een beter woord is.
Enfin, je zult maar thuiskomen s'avonds en je vrouw of man met een vergiet op het hoofd aantreffen.
Ik zou zeggen, bel de witte broeders maar.
Mortlach schreef:"Enfin, je zult maar thuiskomen s'avonds en je vrouw of man op zijn/haar knieën aantreffen pratend tegen een afbeelding van een Romeins martelwerktuig aan de muur.
Ik zou zeggen, bel de witte broeders maar."
Chaya schreef:Protestantse christenen bidden niet tegen een kruis. Sterker nog, je zult geen crucifix aantreffen in hun huizen. Je zou beter moeten weten inmiddels.
Gaat het trouwens wel goed met je? Je staat weer behoorlijk in de sarcasme-modus.
Chaya schreef:Protestantse christenen bidden niet tegen een kruis. Sterker nog, je zult geen crucifix aantreffen in hun huizen. Je zou beter moeten weten inmiddels.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten