Tante Pollewop schreef:Tjonge, dat je zoveel aannames en drogredenen kunt verwerken in zo'n kort stukje tekst. Verbazend.
Ja, goed hè!

Moderators: Memmem, Moderafo's
Tante Pollewop schreef:Tjonge, dat je zoveel aannames en drogredenen kunt verwerken in zo'n kort stukje tekst. Verbazend.
Boekenlezer schreef:Goed nieuws voor seculier Nederland:
Dan denk ik: misschien is het beter.Geen medicatie, geen zelfmoordgedachten.
Mortlach schreef:Nou, die openingszin beneemt me alle motivatie om de rest van het stukje te lezen.
Boekenlezer schreef:Je woont inderdaad niet (meer) in Nederland. Ben je nou jaloers?
Mortlach schreef:Nee hoor, hier in Ierland is dit jaar nog het homohuwelijk ingevoerd per referendum. Het eerste land in de geschiedenis waar dit door de bevolking zelf direct is gedaan. En daar ben ik enorm trots op. De eerste huwelijken tussen partners van hetzelfde geslacht zijn ondertussen ook officieel gesloten.
De scheidingswetgeving is helaas nog wel redelijk katholiek, maar dat zal in de komende jaren ook wel worden aangepast, vermoed ik zo. Allemaal om jou te pesten![]()
Boekenlezer schreef:Nou alleen nog het hetero-huwelijk afschaffen. Want dat is natuurlijk onderhand wel erg ouderwets.
En dat er maar flink veel homo's, lesbiennes, transgenders, travestieten, pedofielen, necrofielen en weet ik wat niet al mogen komen...
Boekenlezer schreef:Nou alleen nog het hetero-huwelijk afschaffen. Want dat is natuurlijk onderhand wel erg ouderwets.
En dat er maar flink veel homo's, lesbiennes, transgenders, travestieten, pedofielen, necrofielen en weet ik wat niet al mogen komen...
Mortlach schreef:Nou, inderdaad, want die mensen bestonden natuurlijk niet totdat dat homohuwelijk werd ingevoerd. Misschien moeten die hetero-stelletjes een stoppen met het verwekken van homoseksuele kinderen
Boekenlezer schreef:(vanaf de jaren '60)
Precies, daarom heb ik juist afstand genomen van de reformatorische leer.Boekenlezer schreef:Want ergens heb ik toch zoiets van: je wilt als mens toch het goede voor jezelf, en dat het je wel gaat?
Boekenlezer schreef:Waarom streep je er nou twee door?
Het is hooguit te begrijpen als je in gedachten neemt, dat de mens door de zonde geneigd is om het verkeerde te kiezen, om zich van God af te keren, dat hij een vijand is van zijn eigen zaligheid. Zo bezien klopt het wel weer helemaal naadloos met de christelijke leer, en kun je moeilijk anders verwachten.
En toch blijft het voor mij iets vreemds, raadselachtigs en lugubers hebben dat de mens feitelijk zelf zijn eigen ondergang ondertekent...
Dus ja, het klopt inderdaad helemaal met de christelijke leer, dat wel. Maar toch blijft het voor mij iets vreemds en onbegrijpelijks houden. Iets waar ik niet bij kan. Want ergens heb ik toch zoiets van: je wilt als mens toch het goede voor jezelf, en dat het je wel gaat?
Chaya schreef:Dit vind ik ook weer zo'n raar nieuwsbericht, dat ik net lees op Rijnmond:
Het kabinet is niet van plan om het aanbieden van rijlessen in ruil voor seks aan te pakken. Het aanbieden van rijles in ruil voor seksuele handelingen is geen prostitutie.
Dat schrijven de ministers Van der Steur en Schultz in een brief aan de Tweede Kamer.
Autobrancheorganisatie BOVAG had bij de politiek aan de bel getrokken nadat de politie in Rotterdam melding had gemaakt van het verschijnsel.
''Je hoeft maar even te googlen en je komt deze figuren al tegen en ze bieden hun diensten in het hele land aan. Ik vind dat ouders erop moeten kunnen vertrouwen dat hun kinderen in goede handen zijn wanneer rijles wordt gevolgd'', aldus Frank Hoornenborg van de BOVAG.
Je zult je dochter maar bij zo'n viespeuk hebben aangemeld, omdat de tarieven zo voordelig waren.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten