Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Yoshi

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor Yoshi » 27 sep 2016 21:24

Wat een verheerlijking voor Israël toch. Zo geweldig is het echt niet.
Wat Wilders wil is dat overigens ook niet. Totaal ook niet realistisch als wij onze grondwet serieus nemen. Dat al te veel aanpassen is onze cultuur geweld aan doen.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 27 sep 2016 21:39

Yoshi schreef:Wat een verheerlijking voor Israël toch. Zo geweldig is het echt niet.
Ik zeg niet dat het geweldig is in Israël. Ik zeg wel dat Israël een voorbeeld is dat Wilders bewering over zijn eigen plannen (nl. dat zijn manier de enige manier is om onze vrijheid te verdedigen) complete onzin is.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 27 sep 2016 21:49

Ik vind het een slecht voorbeeld. Eentje waarvan juist Wilders (op bedenkelijke manier) wil voorkomen dat we daartoe afglijden.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 04 okt 2016 14:20

'Achter islamisering zit een plan'

De islamisering van Europa gaat volgens een bepaalde strategie, geeft Machteld Zee aan in haar boek Heilige Identiteiten dat vandaag verschijnt. ,,Pas als je de kennis bezit, zie je wat er gaande is."

We zullen veel weerbaarder moeten worden en grenzen moeten stellen aan de islamisering

http://www.ad.nl/nieuws/achter-islamise ... ~a88e1806/

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 04 okt 2016 15:40

Een ieder die gewoon naar ome Erdolf geluisterd heeft weet wat er gaande is.

Afbeelding

mohamed

Berichtdoor mohamed » 07 okt 2016 23:43

Wilders is getrouwd met een jodin vandaar zijn verheerlijken van alles wat joods is.

Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat, omdat hij vond dat je daar nog 'kon werken voor je geld'. Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een mosjav, om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. In een verkiezingstoespraak in Tel Aviv in 2003 verklaarde hij zich speciaal verbonden te voelen met Israël.Hij voelde zich, naar eigen zeggen, in dit land onmiddellijk thuis; tegenover Der Spiegel sprak Wilders ook over de "mogelijk" joodse achtergrond van zijn voorouders. -bron-

Wat dat betreft is hij net een protestant. :mrgreen:

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 05 nov 2016 10:03

Afbeelding
Oordeel zelf: dit is het plan van Geert Wilders

'Ik kies voor eigen land eerst, dat is politiek'
http://www.ad.nl/nieuws/ik-kies-voor-ei ... ~ae1cab1f/

Dit is ons land. En het wordt van u afgepakt. En ik pak het voor u terug

Dit is de tijd voor duidelijke taal: Nederlands geld voor de Nederlanders!

In mijn Nederland draaien we de ver­schrik­ke­lij­ke afbraak van de zorg onder Rutte 2

http://www.ad.nl/binnenland/oordeel-zel ... ~a1627bbc/

Het spijt mij SGP, CU en CDA maar als christen ga ik 17 maart op PVV stemmen.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 05 nov 2016 11:32

benefietdiner schreef:Het spijt mij SGP, CU en CDA maar als christen ga ik 17 maart op PVV stemmen.

Triest iemand die hier anderen de maat neemt omdat die niet naar de Schrift zouden handelen, die steunt nu een figuur die niet democratisch is, die oproept tot revolutie, die boeken in Nederland wil verbieden, die vrijheden wil inperken. En nog maar niet over gesproken dat deze partij tegen Joodse gebruiken heeft gestemd die eeuwen lang hier in dit land gepraktiseerd mochten worden. Wilders die zegt voor Israel te zijn, maar ondertussen voor het inperken van Joodse godsdienstige rituelen is.

Triest.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 05 nov 2016 11:43

Speedy schreef: Wilders die zegt voor Israel te zijn, maar ondertussen voor het inperken van Joodse godsdienstige rituelen is.

Triest.
Bron ? Laat het rituele slacht er even buiten a.u.b.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 05 nov 2016 11:51

benefietdiner schreef:Bron ?

Euhm, ben jij vergeten dat de PVV zowel in de eerste als tweede kamer voor het ritueel slachten heeft gestemd? Dat CU en SGP hebben aangegeven niet konden begrijpen dat de PVV hiermee de Joodse gemeenschap een slag toebracht. De heer Gaus wimpelde dat allemaal weg, die arme diertjes. En deze tweeslachtigheid toont het hele PVV beleid.

(Dat wil niet zeggen dat ze op sommige punten de mening van het publiek terecht naar voren wordt gebracht, waar de rest van de politiek niets mee doet. Maar om dan je stem op de PVV uit te brengen dat is mijn inziens tegenstrijdig met wat je hier Bijbels allemaal pretendeert)
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 05 nov 2016 11:56

Het toont eerder de bereidwilligheid van Wilders om te luisteren naar zijn kamerleden en niet altijd zijn eigen zin door te drijven.

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 05 nov 2016 12:33

Speedy schreef:"benefietdiner" citaat
Het spijt mij SGP, CU en CDA maar als christen ga ik 17 maart op PVV stemmen. einde citaat

Heeft benefiet dat gezegd?????(kon het niet vinden) dan mag hij dat wel in z,n agenda zetten , een knoop in z,n zakdoek maken en gele notes plakken waar het maar kan, en O ja z,n stemkaart voor die dag klaar leggen , liefst op 16 maart vlak voordat hij gaat slapen ,zodat hij de volgende dag als een van de eersten bij het stembureau is! :lol: , want om die dag waarop hij wil gaan stemmen voor de PVV voorbij te laten gaan zonder te hebben gestemd zou zonde zijn :lol: , (benefiet lees je even mee?)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 05 nov 2016 13:22

de passant schreef:Heeft benefiet dat gezegd?????(kon het niet vinden) dan mag hij dat wel in z,n agenda zetten , een knoop in z,n zakdoek maken en gele notes plakken waar het maar kan, en O ja z,n stemkaart voor die dag klaar leggen , liefst op 16 maart vlak voordat hij gaat slapen ,zodat hij de volgende dag als een van de eersten bij het stembureau is! :lol: , want om die dag waarop hij wil gaan stemmen voor de PVV voorbij te laten gaan zonder te hebben gestemd zou zonde zijn :lol: , (benefiet lees je even mee?)
:mrgreen: Ha ha ja ze wachten even op mij hé met tellen :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 nov 2016 14:38

Ik geloof niet dat Wilders in veel opzichten gelijk heeft. Wat hij wel doet, is het kanaliseren van onvrede (terecht of niet terecht) van bestuurden die door het bestuur niet meer gehoord worden. Mensen, wier grieven worden weggezet als racistisch, onkunde of onbelangrijk of, erger nog, die worden geridiculiseerd, zoeken naar vertegenwoordigers die wel oog hebben voor hun grieven. Ik ben er van overtuigd, dat Wilders (en Trump en de Brexitvoorlieden) op geen enkel vraagstuk een zinvol antwoord heeft. De PVV stemt in de regel in met maatregelen, die vooral de "onderkant" van de samenleving raken, zoals huurverhogingen en dat soort zaken. De PVV bedriegt de eigen kiezers, maar doet in elk geval alsof zij luistert naar de genoemde mensen.

Als de bestuurders zich daadwerkelijk iets aan de bestuurden gelegen lieten, zouden zij niet alleen bij verkiezingen de wijken intrekken, maar minimaal eens per week. Nu zoeken deze mensen hun heil bij luisterende bedriegers. Als de bestuurders zich daadwerkelijk om de mensen zouden bekommeren, zouden deze mensen zich gehoord voelen en veel minder genegen zijn te stemmen op mensen met een grote mond.

Deze mensen zijn niet gek of racistisch, maar voelen zich niet gehoord.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 03 dec 2016 09:25

Afbeelding

Wilders zoekt 'echte PVV'ers'

Geert Wilders wil zijn PVV 'in zoveel mogelijk gemeentes' mee laten doen aan de gemeenteraadsverkiezingen, zegt hij in een interview met het AD. 'Wij zijn er nu aan toe'.

http://www.ad.nl/nieuws/wilders-zoekt-e ... ~a34049f2/

We bestaan tien jaar, we moeten een stap verder doen

http://www.ad.nl/nieuws/pvv-wil-nu-over ... ~ac3d84fd/

Terug naar “Actualiteit & Politiek”