Moderators: Memmem, Moderafo's
Ik zeg niet dat het geweldig is in Israël. Ik zeg wel dat Israël een voorbeeld is dat Wilders bewering over zijn eigen plannen (nl. dat zijn manier de enige manier is om onze vrijheid te verdedigen) complete onzin is.Yoshi schreef:Wat een verheerlijking voor Israël toch. Zo geweldig is het echt niet.
benefietdiner schreef:Het spijt mij SGP, CU en CDA maar als christen ga ik 17 maart op PVV stemmen.
Bron ? Laat het rituele slacht er even buiten a.u.b.Speedy schreef: Wilders die zegt voor Israel te zijn, maar ondertussen voor het inperken van Joodse godsdienstige rituelen is.
Triest.
benefietdiner schreef:Bron ?
Speedy schreef:"benefietdiner" citaat
Het spijt mij SGP, CU en CDA maar als christen ga ik 17 maart op PVV stemmen. einde citaat
de passant schreef:Heeft benefiet dat gezegd?????(kon het niet vinden) dan mag hij dat wel in z,n agenda zetten , een knoop in z,n zakdoek maken en gele notes plakken waar het maar kan, en O ja z,n stemkaart voor die dag klaar leggen , liefst op 16 maart vlak voordat hij gaat slapen ,zodat hij de volgende dag als een van de eersten bij het stembureau is!, want om die dag waarop hij wil gaan stemmen voor de PVV voorbij te laten gaan zonder te hebben gestemd zou zonde zijn
, (benefiet lees je even mee?)
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast