Moderators: Memmem, Moderafo's
Tante Pollewop schreef:En de rest kan de rambam krijgen?
Tja, als je het zo stelt, is elke christen ook een strijder. "Voorwaarts christenstrijders!"benefietdiner schreef:Jawel iedere islamiet is een jihadist!
De innerlijke jihad is een plicht voor iedere moslim.
Chaya schreef:Op het moment dat de terroristen schietend binnenkwamen, speelde de band een van hun oude composities, 'Kiss the Devil', van hun album Peace Love & Death Metal
Terwijl mensen baadden in hun bloed, zong de band dit:
Who'll love the Devil?
Who'll song his song?
Who will love the Devil and his song?
I'll love the Devil
I'll sing his song
I will love the Devil and his song
Who'll love the Devil?
Who'll kiss his tongue?
Who will kiss the Devil on his tongue?
I'll love the Devil
I'll kiss his tongue
I will kiss the Devil on his tongue
Who'll love the Devil?
Who'll sing his song?
I will love the Devil and his song
Who'll love the Devil?
Who'll kiss his tongue?
I will kiss the Devil on his tongue
Who'll love the Devil?
Who'll sing his song?
I will live the Devil and sing his song
Schokkend om te lezen!!
de passant schreef:"Terwijl mensen baadden in hun bloed, zong de band dit:" ......... , Moet ik dit echt geloven ????, ik heb een filmpje gezien waarop je de eerste schoten hoort ,en de suggestie dat de band doorspeelt is te gek voor woorden , de werkelijkheid is dat de band vrijwel direct stopte met spelen. neemt niet weg dat als deze tekst gezongen werd triest is.
Chaya schreef:Ik heb geen filmpje gezien, maar hoorde wel bezoekers zeggen: "we dachten eerst dat het vuurwerk was, dat het erbij hoorde".
Wat maakt het uit of het precies wel of niet zo was, feit is, dat alles binnen seconden en minuten gebeurde daar.
En is het niet de gewoonte om als concertbezoeker mee te zingen, al is het maar in je hoofd?
Men houdt daar van de duivel en wil zijn tong kussen, als dit een grote wens is en het wordt je laatste.![]()
Gisteravond toonde het journaal enkele foto's van omgekomen concertgangers, intelligente jonge mensen.
Als je het ziet kun je niet anders dan diep geschokt zijn.
Mortlach schreef:Sorry hoor, maar hier maak je echt van een mug een olifant. Grote wens? Kom op nou zeg.
Mortlach schreef:Ja, tijdens een concert zing je de tekst mee, maar dat betekent niks.
Tante Pollewop schreef:Waarom is het nog ernstiger?
En ik vraag me een beetje af waarom je hier zo'n drukte over maakt. Als er een aanslag was gepleegd bij de zwartste kousenkerk waar men braaf langzame psalmen op hele noten aan het zingen was, was het dan minder erg? Of erger?
Over het algemeen genomen zijn daar toch ook weinig mensen die zich druk maken over hun onbekeerde staat. De meesten brengen slapend de kerkdienst door.
Chaya schreef:Van jou had ik geen andere reactie verwacht. Bij alles wat ik zeg spring jij erop als een bok op de haverkist.
O nee? Dan is het nog ernstiger.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten