Moderators: Memmem, Moderafo's
Marnix; Dat lukte de LPF bijvoorbeeld ook wel. Maar dan... Het is bij Wilders altijd veel geschreeuw (kritiek op alles en iedereen, schelden en ander kleutergedrag) maar weinig wol (concrete plannen).
Marnix; Voor wat betreft dat laatste dus een prima doorsnee politicus.
StillAwake schreef:De PVV is vandaag 10 jaar geworden!
Wat heeft die man in die tien jaar veel reuring veroorzaakt...
benefietdiner schreef:Het is meer de islam die veel reuring veroorzaakt.
StillAwake schreef:Op zich mee eens, de Islam heft meer elende over de wereld uitgestort in die tien jaar dan Wilders over Nederland.
Toch wil ik ophef over een kopvoddentaks, de "doe eens normaal man" affaire, "minder! minder! minder!" niet ontkennen...
StillAwake schreef:Na IS, Charlie Hebdo, 13 November en het gezeur in Keulen heeft de meerderheid echt wel door dat de Islam gevaarlijk is.
De Grote Blonde Roeptoeter heeft dat goed gezien, maar heeft geen antwoorden.
StillAwake schreef:De PVV is vandaag 10 jaar geworden!
Wat heeft die man in die tien jaar veel reuring veroorzaakt...
Chaya schreef:Men heeft niets geleerd van de geschiedenis.
benefietdiner schreef:Heb jij een antwoord op de islamisering van Nederland, want een ding is zeker Nederland is geïslamiseerd en dat gaat snel verder.
Chaya schreef:Ik heb er ook geen antwoord op, omdat er niet iets is zoals HET antwoord.
Dat Nederland overspoelt wordt met mensen uit het midden oosten, zal iedereen het over eens zijn.
Ik zie goedbedoelde pogingen om de stroom vluchtelingen enigszins te kanaliseren.
Maar ik vrees dat er nooit goed geluisterd is naar degenen die het echt kunnen weten, nl. de uitstekend ingeburgerde, hoogopgeleide voormalige vluchtelingen of de 2e/3e generatie.
Tot Fortuyn waren veel woorden "besmet".
Nu worden honderden mensen in één verblijf gepropt, ze moeten de dag maar zien door te komen.
Iedereen roept over inburgeren, de taal leren, werk zoeken, alsof dat allemaal voor het opscheppen ligt.
Ik heb een kijkje genomen in een kleinschalige opvang en ben me werkelijk ongans geschrokken van de negatieve toonzetting en ondankbaarheid van de vluchtelingen daar.
Mensen hadden vantevoren keihard gewerkt om een schoon en fijn tehuis te creëeren, er was volop speelgoed en kleding aangedragen, de slaapkamertjes waren idd aan de kleine kant, maar de bedden warm, schoon en comfortabel. En dus privacy voor iedereen!
Ik snap dat het niet mee kan vallen, zo ver van huis. Maar dat er zoveel ontevredenheid zou zijn, schrok ik van.
Sommigen dachten dat ze een grote eengezinswoning toegewezen zouden krijgen nl!
benefietdiner schreef:Volgens internationale onderzoeksinstituut zal het aantal moslims in Nederland groeien van 1 miljoen in 2010 (6% van de bevolking) tot 1,6 miljoen in 2050 (9,4% van de bevolking). In dezelfde periode zal het aantal christenen in Nederland afnemen van 8,4 miljoen (50,6%) in 2010 tot 6,75 miljoen van de bevolking (39,6%) in 2050.
benefietdiner schreef:En weer had Geert Wilders gelijk.
benefietdiner schreef:Ja dat is duidelijk Chaya, exact wat Geert Wilders inbreng bij het vluchtelingen debat was.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten