Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Dus iedereen die het niet met jou en je grote blonde profeet eens is is links, is een voorstander van islamisering, en een verdediger van de Islam?
Je kent Elburger niet, maar je weet wel de meest beledigende teksten uit je toetsenbord te gooien.
Ga je schamen!
elburger schreef:Ik, elburger, denk dat islamisering van een natie waar vrijheid van godsdienst is, uiteindelijk een gevaar is vóór de vrijheid van godsdienst❕
En inderdaad "biblebeltkeel", ik stem en ben SGP lid.
En als u dat llinks vindt, of rechts of midden of ??? dat zijn uw woorden.
Tot zover mijn bijdrage over dit onderwerp.❌
Biblebeltkeel schreef:De enige logische vervolg conclusie is dan dat islam moet worden uitgebannen. Maar daar wil je niet aan dus uiteindelijk meen je niet wat je zegt want als je het echt als gevaar zou zien zou je PVV stemmen.
Marnix schreef:Alleen helpt dat voor geen meter. Je hebt vanaf het begin PVV gestemd en 0 resultaat. Toch maar emigreren naar een land waar ze de islam willen uitbannen dan maar? Alleen zijn die er nauwelijks. Alleen Noord-Korea. Zelfs in China wordt de komende islam niet heel actief uitgebannen. En zelfs Thorbecke zou het met je oneens zijn dat de islam moet worden uitgebannen.
Marnix schreef:Alleen helpt dat voor geen meter. Je hebt vanaf het begin PVV gestemd en 0 resultaat. Toch maar emigreren naar een land waar ze de islam willen uitbannen dan maar? Alleen zijn die er nauwelijks. Alleen Noord-Korea. Zelfs in China wordt de komende islam niet heel actief uitgebannen. En zelfs Thorbecke zou het met je oneens zijn dat de islam moet worden uitgebannen.
Biblebeltkeel schreef:Islam wil een sharia staat daar zou Thorbecke het nooit mee eens kunnen zijn. Als dat zo is dan was Thorbecke ontwetend over de islam en daarbij kiezen de de kant van links. Ontwetende mensen zouden nooit de macht moeten krijgen.
Marnix schreef:Heel veel moslims willen geen sharia. We hebben al eeuwen moslims in Nederland en al 70 jaar lang best wel veel. Zonder sharia. En Thorbecke was voor vrijheid van godsdienst. Mensen mogen binnen de kaders van de grondwet dus gewoon hun gelooofsovertuiging uitoefenen. Dus je hele verhaal is bullshit. Ik heb prima contact met moslims, aardige mensen doorgaans. Ik heb tien keer liever een moslimgezin naast me wonen dan jou dan een psychopaat zoals jij als buurman.
Biblebeltkeel schreef:De islam is geen godsdienst maar een ideologie. En het is niet waar dat ze geen sharia willen. Statistieken wijzen anders uit.
Marnix schreef:Mijn woordenboek / encyclopedie zegt van wel. Ik ga er vanuit dat die het beter weet dan jijik heb prima contact met moslims in de buurt, op de kinderopvang en bso. Ze hebben geen enkele keer geprobeerd me te overtuigen, me gewezen op hun ogen verkeerd gedrag enzovoorts
jij bent met je denkbeelden een veel groter gevaar voor de samenleving dan een gematigde moslim.
Biblebeltkeel schreef:Een gematigde moslims bestaat niet want dat is een slechte moslim. Daarnaast anekdotisch bewijs left het af tegen statistieken.
Marnix schreef:Tja jij bent een heiden, jij wil ons christenen gewoon onderdrukken en afschaffen: gematigde heidenen bestaan niet. Wie niet voor is is tegen.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten