Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor johannes1 » 14 okt 2015 12:55

mohamed schreef:Tja, mensen die op Wilders stemmen steunen ook de staat Israël en daar voel ik niet zoveel voor.

Wilders is gewoon schandalig pro Israël, terwijl orthodoxe joden geen haar beter zijn dan orthodoxe moslims. Dat vind ik wel een dingetje.

Maar maakt dat heel Israel slecht?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 14 okt 2015 13:26

mohamed schreef:Tja, mensen die op Wilders stemmen steunen ook de staat Israël en daar voel ik niet zoveel voor.

Wilders is gewoon schandalig pro Israël, terwijl orthodoxe joden geen haar beter zijn dan orthodoxe moslims. Dat vind ik wel een dingetje.

johannes1 schreef:Maar maakt dat heel Israel slecht?

Nee, de staat Israël is slecht en het huis Israël goed.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 18 okt 2015 11:15

Natuurlijk kan Geert Wilders niet regeren daar ben ik het mee eens maar…..... hij heeft een juiste kijk op de islam. Wie ziet het in onze regering dat de huidige vluchtelingen invasie een overval is om Nederland en heel Europa te islamiseren? niemand anders dan Geert Wilders alleen.

Nederlanders maken zich druk om geld zoals Hans de Boer VNO-NCW voorzitter maar waar is christelijk Nederland ? je hoort ze niet en gaan met de massa mee.

De PVV heeft weer gelijk.

Afbeelding
PVV na stijging drie zetels weer grootste in peiling

http://www.nu.nl/politiek/3912517/pvv-s ... iling.html

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 02 nov 2015 10:06

Nee, de staat Israël is slecht en het huis Israël goed.

Nee dat is fout. Er wonen ook mensen die slecht zijn, maar die wonen hier ook. Maar dat betekent niet dat Nederland als staat slecht is.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

antoon

Berichtdoor antoon » 06 nov 2015 08:47

Nee dat is fout. Er wonen ook mensen die slecht zijn, maar die wonen hier ook. Maar dat betekent niet dat Nederland als staat slecht is.
Gaat voor alle landen op, niemand heeft een uitzonderingspositie, er zijn meestal 2 schuldigen zoals het mu met oorlogen gaat.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 09 nov 2015 00:42

Tja, mensen die op Wilders stemmen steunen ook de staat Israël en daar voel ik niet zoveel voor. Nog steeds heeft niemand me duidelijk kunnen maken waarin het jodendom nou zo wezenlijk verschilt van de islam.

"Aan de vruchten kent men de boom", zou ik zo willen zeggen, toch?
Zo herinneren we ons een stenen gooiend Palestijns jongetje van 13 (?) jaar dat door de Israëliërs gedood zou zijn volgens de hele wereldpers.
Twee dagen later bleek die gewoon keurig in een Israëlisch ziekenhuis te liggen om opgelapt te worden. Ontstellend verschil in mentaliteit, maar niet in berichtgeving en dus in jullie (dat van sommigen) geloof!!
Nou weten we allemaal dat stenen gooien tegenwoordig tot terroristische daad moet worden gerekend vanwege de effecten. Zagen jullie ook de slingers waarmee de stenen vaak worden geworpen en je zo met gemak Goliath en zo dood kunt gooien?

Doch op een christelijk bedoeld forum wil ik graag aan een ander verschil mogen herinneren: de vrucht van jodendom en die van de islam.
Immers bracht het jodendom onze Bijbel als Woord van de God van Israël voort, de Allerhoogste Majesteit van hemel en aarde. Wie die met biddende ontvankelijkheid heeft gelezen voor wat de Eeuwige wél op liet schrijven, weet wat die waard is voor deze diep gevallen wereld, toch?
De islam bracht de koran voort, het woord van Mohamed en de god Allah. Op dat woord ga ik hier niet in vanwege de Europees verboden islamkritiek.
Wel mogen we nog erkennen dat moslims zoals het woord zegt onderworpenen zijn aan de islam, dat op ontrouw en afval de doodstraf staat en hoe de ideologie verbreid dient te worden u dagelijks op TV en verdere media kunt zien.
Wat mij daarbij persoonlijk stoort, dat is dat voor onthoofdingen ik nergens meer van die stoere Turkse kromzwaarden meer zie, zoals in de tijd van Aladin (waar zelfs de vijanden respect voor hadden en ik nu nog slechts in de heraldiek tegenkom :( ) doch slechts een l*llige soort aardappelschilmesjes [-X
Net zoals bij ons, neem ik daar dus ook groot verval waar met decadente uitwassen. Edoch, dat is slechts mijn persoonlijke privé mening.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 09 nov 2015 00:56

in Zweden schijnen ze wel reeds 95% of zo van de ontstellend toenemende verkrachtingen (vaak groeps- en op kinderen) voor hun rekening te nemen, waar uiteraard uit 'piëteitsoverwegingen' geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven. We houden het gezellig!

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 04 dec 2015 16:26

en weer heeft Wilders gelijk =D>

Wilders aan de Turken: Turkije is niet welkom in Europa
https://youtu.be/nrmPqTGWNnk

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 08 dec 2015 09:35

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Quasi
Mineur
Mineur

Berichtdoor Quasi » 08 dec 2015 09:37

benefietdiner schreef:en weer heeft Wilders gelijk =D>

Wilders aan de Turken: Turkije is niet welkom in Europa
https://youtu.be/nrmPqTGWNnk

Er zijn heel veel mensen die gelijk hebben. Ik ben vooral op zoek naar mensen die én gelijk hebben én een goede oplossing hebben.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 18 dec 2015 12:20

En "dit is" hoe mensen reageren op een suggestieve tweet van Wilders: http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/ar ... okko.dhtml
Wie kaatst moet de bal verwachten. ;)
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 dec 2015 12:53

Hehe. Fijn dat domme mensen hun eigen domheid af en toe zelf bewijzen...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 dec 2015 10:14

Ernstiger is dat aanhangers van Wilders dit doen: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... -ontplofte
Dit is het briefje wat ze achterlieten:
Afbeelding
Racisme in optima forma. [-X :( :x
Opvallend is dat Wilders zich over Geldermalsen en ook deze aanslag in stilzwijgen hult, ook al heeft CU leider Zegers Wilders erop aangesproken dat hij zich tegen deze geweldsdelicten uit zou moeten spreken.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 20 dec 2015 11:01

elbert schreef:Ernstiger is dat aanhangers van Wilders dit doen: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... -ontplofte
Dit is het briefje wat ze achterlieten:
Afbeelding

Niet zelden bedienden links (anti-)fascisten zich van deze tactiek.
Een ieder kan zoiets produceren met elke willekeurige boodschap.
Racisme in optima forma. [-X :( :x

Daarin geef ik je helemaal gelijk. Daarnaast is het schrijven in enkel hoofdletters en met meerdere uitroeptekens achter 1 zin wel heel sneu.
Ook niet echt een samenhangend verhaal.
Opvallend is dat Wilders zich over Geldermalsen en ook deze aanslag in stilzwijgen hult, ook al heeft CU leider Zegers Wilders erop aangesproken dat hij zich tegen deze geweldsdelicten uit zou moeten spreken.

Dat is idd opvallend. Wat een CU leider hierover te zeggen heeft zal Wilders niet interesseren neem ik aan, dat hij daar niet op reageert is niet zo wonderbaarlijk.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 dec 2015 12:31

Yoshi schreef:Niet zelden bedienden links (anti-)fascisten zich van deze tactiek.
Een ieder kan zoiets produceren met elke willekeurige boodschap.
Dat kan, maar vooralsnog is daar geen enkele aanwijzing voor. Dus moeten we dit bericht nemen voor wat het is. Dat Wilders zich hiervan (en van de rellen in Geldermalsen die zeker niet door links werden bedreven) niet distantieert, is tekenend.

Terug naar “Actualiteit & Politiek”