Tja, mensen die op Wilders stemmen steunen ook de staat Israël en daar voel ik niet zoveel voor. Nog steeds heeft niemand me duidelijk kunnen maken waarin het jodendom nou zo wezenlijk verschilt van de islam.
"Aan de vruchten kent men de boom", zou ik zo willen zeggen, toch?
Zo herinneren we ons een stenen gooiend Palestijns jongetje van 13 (?) jaar dat door de Israëliërs gedood zou zijn volgens de hele wereldpers.
Twee dagen later bleek die gewoon keurig in een Israëlisch ziekenhuis te liggen om opgelapt te worden. Ontstellend verschil in mentaliteit, maar niet in berichtgeving en dus in jullie (dat van sommigen) geloof!!
Nou weten we allemaal dat stenen gooien tegenwoordig tot terroristische daad moet worden gerekend vanwege de effecten. Zagen jullie ook de slingers waarmee de stenen vaak worden geworpen en je zo met gemak Goliath en zo dood kunt gooien?
Doch op een christelijk bedoeld forum wil ik graag aan een ander verschil mogen herinneren: de vrucht van jodendom en die van de islam.
Immers bracht het jodendom onze Bijbel als Woord van de God van Israël voort, de Allerhoogste Majesteit van hemel en aarde. Wie die met biddende ontvankelijkheid heeft gelezen voor wat de Eeuwige wél op liet schrijven, weet wat die waard is voor deze diep gevallen wereld, toch?
De islam bracht de koran voort, het woord van Mohamed en de god Allah. Op dat woord ga ik hier niet in vanwege de Europees verboden islamkritiek.
Wel mogen we nog erkennen dat moslims zoals het woord zegt onderworpenen zijn aan de islam, dat op ontrouw en afval de doodstraf staat en hoe de ideologie verbreid dient te worden u dagelijks op TV en verdere media kunt zien.
Wat mij daarbij persoonlijk stoort, dat is dat voor onthoofdingen ik nergens meer van die stoere Turkse kromzwaarden meer zie, zoals in de tijd van Aladin (waar zelfs de vijanden respect voor hadden en ik nu nog slechts in de heraldiek tegenkom

) doch slechts een l*llige soort aardappelschilmesjes
Net zoals bij ons, neem ik daar dus ook groot verval waar met decadente uitwassen. Edoch, dat is slechts mijn persoonlijke privé mening.