StillAwake schreef:Gaaf!
kijk hem binnenkort een keer helemaal af...
Dan moet je deze er achteraan kijken, is de livestream van de landing, echt geweldig al die emotie en ontlading;
Entry interface (wanneer ze de atmosfeer raken) is op 1:24

Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Gaaf!
kijk hem binnenkort een keer helemaal af...
Lock&Stock schreef:
Dan moet je deze er achteraan kijken, is de livestream van de landing, echt geweldig al die emotie en ontlading;
Lock&Stock schreef:Dan moet je deze er achteraan kijken, is de livestream van de landing, echt geweldig al die emotie en ontlading;
Lock&Stock schreef:Ok dit is echt heel cool; de sonde New Horizons die al een aantal jaar op weg is richting Pluto heeft op een van de manen van Jupiter, Io, een vulkaanuitbarsting van meer dan 300km hoog gefilmd;
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a011400/a011455/
Optimatus schreef:Er hangt nu een sonde in de buurt van een komeet. Ik ben benieuwd.
Optimatus schreef:Ruimtevaart is iets prachtigs.
Lock&Stock schreef:Absoluut!!
Soms vind ik het jammer dat ik niet leefde rond de maand landingen, toen bijna de hele wereld geboeid en verwonderd was door ruimtevaart. Terwijl er eigenlijk in deze tijd veel meer soortgelijk indrukwekkende dingen gebeuren. Wat veel mensen zich denk ik niet realiseren is dat we ons momenteel in een hele speciale tijd wat betreft ruimtevaart bevinden.
StillAwake schreef:Zeker waar, nu mist het alleen het competitie-element wat in de koude oorlog zo meespeelde.
StillAwake schreef:En voor mijzelf spreekt een man op de maan ook meer aan dan een sonde in een baan om een komeet of een karretje op Mars (hoe knap ook)
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten