pindas83 schreef:Schandelijk dat ons belastinggeld naar deze kliek gaat. Waarom worden daar geen kamervragen over gesteld? Of heb ik dat gemist?
Er zijn kamervragen over gesteld door de PVV, maar de regering heeft die bij mijn weten nog niet beantwoord:
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... foundationIk stel me zo voor dat we dat na de verkiezingen wel horen.
Ook wel typisch dat linkse partijen bij dit onderwerp geen kamervragen stellen. Ik vraag me af wat ze zouden doen als er belastinggeld naar een gelijksoortige stichting van Trump zou zijn gegaan. De vraag stellen is hem beantwoorden: politieke partijen stellen alleen kamervragen als het in hun straatje te pas komt.
Overigens is Clinton ook geen vriend van Nederlands links. Zo is ze bijvoorbeeld voor TTIP, waar de SP weer fel tegen is.
Mortlach schreef:Hebben jullie gelezen/gehoord dat de campagnemanagers van Trump zijn Twitter-toegang hebben afgepakt. Want hij zou toch (weer!) eens iets heel erg doms/racistisch tweeten in de laatste dagen voor de finish... Echt iemand die geschikt is een land te regeren....
Een bericht eerder had je het over jaknikkers en nu hebben die jaknikkers opeens de Twitter toegang van Trump afgepakt... Het kan verkeren blijkbaar.
De meeste opiniepeilingen laten nog steeds een kleine voorsprong voor Clinton zien. Maar alles hangt wel van de opkomst af morgen.
Het Duitse weekblad der Spiegel geeft de campagne met een foto goed weer denk ik:

Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)