In het kader van deze absurde verkiezingen vond ik deze preek wel sterk, het plaats voor mij wat zaken in perspectief;
https://www.facebook.com/ewtnonline/vid ... nref=story
Moderators: Memmem, Moderafo's
Yoshi schreef:In het kader van deze absurde verkiezingen vond ik deze preek wel sterk, het plaats voor mij wat zaken in perspectief;
https://www.facebook.com/ewtnonline/vid ... nref=story
Yoshi schreef:Een populatie > 300 miljoen en van al die mensen zijn deze twee het meest geschikt geacht om mee te doen aan de verkiezingen......
Deze verkiezingen zijn bijna een heel goed argument tegen democratie.
schaapje schreef:Het onwaarschijnlijke wordt toch waarheid?
Trump als president?
Hij ligt bijna kop aan kop met Clinton.
Op de beurs wordt al gesproken van een Trump-effect.
Ik denk dat voor Trump Colorado meer binnen handbereik ligt dan Pennsylvania. Volgens de laatste peilingen is het gat met Clinton daar nog maar klein. In dat geval heeft hij dus Ohio, Florida, Iowa, Nevada, North Carolina en Colorado nodig en daarmee komt hij op 274 kiesmannen, net genoeg. In elk geval is het voor Clinton iets gemakkelijker om aan 270 kiesmannen te komen, dan voor Trump. De opkomst zal cruciaal zijn volgende week.BladeStraight schreef:On topic: Pennsylvania is waarschijnlijk de meest cruciale staat. Als Clinton die behoudt, en daar lijkt het wel op, gaat het moeilijk worden voor Trump, want dan zou hij New Hampshire, Nevada en Iowa moeten winnen. En Florida natuurlijk, al lijkt me dat nog wel een reële mogelijkheid.
elbert schreef:Maar goed, ik vraag me wel af of beide partijen geen betere kandidaat hadden kunnen vinden dan deze twee. Het lijkt me voor de meeste Amerikaanse kiezers moeilijk om een kandidaat te vinden waar ze echt achter kunnen staan.
Nou ja, degenen die de moeite namen om te stemmen, want bij de voorrondes is het een kleine (fanatieke) minderheid van de kiezers die de kandidaten leveren. De zwijgende meerderheid zat thuis en zit nu met een keuze tussen 2 kandidaten waar ze niet echt blij van worden, denk ik.BladeStraight schreef:Er waren heel wat betere kandidaten bij beide partijen, maar de kiezers hebben er niet op gestemd...
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten