Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2391 ... nen__.html
Nederland en andere westerse naties zijn geen islamitische landen. Wij willen dat onze joods-christelijke cultuur de leidende cultuur blijft. We willen blijven wat we zijn.

Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Wel frappant dat Wilders met zijn Pegida-verhaal ongeveer 20% van het verwachtte publiek trok.
Natuurlijk heeft hij op punten gelijk, maar blijkbaar verliest de manier waarop hij dat gelijk probeert te halen terrein...
StillAwake schreef:Door echter alle moslims op één hoop te gooien los je het probleem niet op.
Als jij met de KKK vereenzelvigd wordt (want die was ook christelijk), of met de strijdende Noord-Ierse partijen (zelfde redenatie) neem jij de spreker toch ook niet serieus?
benefietdiner schreef:Nederland en andere westerse naties zijn geen islamitische landen. Wij willen dat onze joods-christelijke cultuur de leidende cultuur blijft. We willen blijven wat we zijn.![]()
![]()
Marnix schreef:En wat wil je dan doen? De cultuur verbieden? En de religie dan ook maar? Zeggen dat ze maar naar de kerk moeten en aardappels, groente en vlees moeten eten?
Marnix schreef:Maar hoe voorkom je dat voor moslims, ook in Nederland, de piramide van Pinto meer leeft? Dat ze eer bijvoorbeeld heel belangrijk vinden? Hoe haal je cultuur of subcultuur uit de mens?
Marnix schreef:Volgens mij is dat geen antwoord op mijn vraag?
antoon schreef:Zelfs in van oudsher Islamitische landen met een kleinere of grotere christen populatie werkt het niet, om dan te denken dat het in ons land wel zal werken is een gigantische denkfout.
Overal of bijna overal beginnen moslims zodra ze een klene meerderheid hebben aan een vernietigings kruistocht, niets en niemand ontziend ook medegelovigen van iets andere stroming niet, dit zullen onze regeerders moeten onthouden.
En komt het niet zover dan zullen ze proberen een staat in een staat te vormen, en natuurlijk gaat het niet op voor alle moslims, maar dathet gedachtengoed veelal gesteund wordt is een sc hrikbeeld.
benefietdiner schreef:Ik zou willen dat cultuur bij cultuur blijft.
Als ik de waarheid over de Islamitische cultuur schrijft wordt het hier verwijderd met de mededeling het is discriminerend en demoniserend. De grote denk fout van de Nederlandse cultuur is dat zij denkt dat de Islamitische cultuur zich wel zullen aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Nu….. dat is een grote vergissing en niet waar.
Het heeft alles te maken met het grondbeginsel van de piramide Maslow en Pinto theorie.
Een Islamitische cultuur is te vergelijken met de Pinto theorie en de Westerse cultuur / Nederlandse cultuur met de Maslow theorie.Dat is niet met elkaar in overeenstemming te brengen. Dit zijn ontwikkelingen die in het DNA van de mens is aangeboren en daarom hoort cultuur bij cultuur.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten