katherina schreef:Weet je wat ik nog het engste vind? Dat die JD Vance al staat te trappelen om het stokje over te nemen. Daar is de wereld echt niet beter mee af. Trumps gekheid belet hem om echt goed beleid van de grond te komen, hij ontregeld enkel, en dat is al verschrikkelijk. Vance weet veel beter hoe hij het politieke spel moet spelen en is een nog grotere mafklapper. Echt, als je geen witte man bent in Amerika, dan gaat de wind nog veel guurder waaien dan hij nu al doet.
Pin me er niet op vast, maar het zou mij enorm verbazen als Vance de volgende president wordt, tenzij Trump in de komende 2 jaar aan een hartaanval bezwijkt.
De democraten zullen met hun minst uitgesproken kandidaat in jaren moeten komen. Een witte 40-jarige man, hoe graag ik het ook anders zie. Maar in elk geval iemand die Trump de baas kan in debatten.
Kamala Harris dus
Op die manier zullen gematigde rupublikeinse stemmers misschien overstappen en deze idioterie een halt toeroepen.
Ach, als de oorlog tegen Iran tegen die tijd nog steeds gaande is en olie $ 200 het vat aantikt, én AI ons nog niet allemaal heeft uitgeroeid omdat ze zich in het proces om kernwapens te lanceren hebben gewurmd, zou je een vingerplant tegenover de republikeinse kandidaat kunnen zetten en dan zou die plant nog winnen.