Moderators: Memmem, Moderafo's
Chaya schreef:Vanmorgen kwam het bericht dat mevrouw Clinton ernstige gezondheidsproblemen heeft. De arts heeft een longontsteking geconstateerd.
Koren op de molen van Trump, die zei al eerder dat zij niet fit genoeg was voor een campagne.
Het is ook heel erg zwaar, zowel fysiek als mentaal.
Hoe gaat het nu verder, vraag ik me af?
ben db bd schreef:Overigens ben ik van mening dat Trump op tijd per ongeluk een ongeluk zal overkomen of gewoon lomp zal worden afgeknald door wat tegenwoordig nog slechts heet 'een verwarde man'.
Dat zou dan een mooi praktisch voorbeeld zijn van Mattheüs 26:52 gezien de uitspraak of oproep die hij gedaan heeft aan de aanhangers van het tweede amendement van de grondwet van de Verenigde Staten,![]()
![]()
"A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."
ben db bd schreef:Dat zou dan een mooi praktisch voorbeeld zijn van Mattheüs 26:52 gezien de uitspraak of oproep die hij gedaan heeft aan de aanhangers van het tweede amendement van de grondwet van de Verenigde Staten,![]()
![]()
"A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."
heer Mullog, ik vat de strekking van uw opmerking niet zo goed, maar van de lijkenlijst der Clintons, alsmede de staat van ministerdienst van Hillary ben ik zeer geschrokken. Anderen doen dat al lang niet meer lees ik elders.
Van Trump zijn geschiedenis weet ik weinig meer dan zijn enigszins playboy-verleden. Maar hij durft door de elite voor publicatie verboden feiten bespreekbaar te maken, zoals hiervoor ook van sommigen te lezen is. Dat boeit mij met vele anderen aan hem. En als ik dan zie hoe dat op de mainstreammedia (ook hier) verborgen moet worden gehouden, weet ik dat de economische, sociale, morele en religieuze klap straks apocalyptisch zal worden.
Past erg in het republikeinse beeld dat Hillary als misdadiger opgesloten moet worden.Trump schreef:“If she gets to pick her judges, nothing you can do, folks,” Trump said. “Although the Second Amendment people — maybe there is, I don’t know.”.
ben db bd schreef:En een derde termijn voor Obama zou er dan natuurlijk ook nog uitgehaald kunnen worden.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast