Mortlach schreef:
Wat een prutsers trouwens, met het historisch besef van een pinda.
Pardon? Alsof pindas geen weet van geschiedenis heeft, je wordt bedankt!

Moderators: Memmem, Moderafo's
Mortlach schreef:
Wat een prutsers trouwens, met het historisch besef van een pinda.
pindas83 schreef:Pardon? Alsof pindas geen weet van geschiedenis heeft, je wordt bedankt!
Mortlach schreef:Wat een prutsers trouwens, met het historisch besef van een pinda.
Boekenlezer schreef:Of het slecht historisch besef betreft, waag ik nog te betwijfelen. Dat is waarschijnlijk maar net welke invalshoek je kiest. De islam als het werk van de duivel, wat zich tegen het werk van God keert kan ik historisch gezien best goed plaatsen.
Maar als ze de term 'varkens' gebruiken lijkt het er wel heel erg sterk op dat ze uit zijn op kwetsen en beledigen. En dat is geen christelijke/bijbelse wijze van communiceren.
Boekenlezer schreef:De islam als het werk van de duivel, wat zich tegen het werk van God keert kan ik historisch gezien best goed plaatsen.
mohamed schreef:De moslims zijn de nieuwe joden, de gemiddelde Nederlander is klaar om ze te deporteren zoals de nazi's destijds joden. Dit mag nooit meer gebeuren, behalve als het geen jood of neger is maar een moslim.
mohamed schreef:De moslims zijn de nieuwe joden, de gemiddelde Nederlander is klaar om ze te deporteren zoals de nazi's destijds joden. Dit mag nooit meer gebeuren, behalve als het geen jood of neger is maar een moslim.
Yoshi schreef:Het heeft er meer schijn van dat de moslims de nieuwe Duitsers zijn waarvan een deel nazistische trekken heeft, geweld gebruikt en waar het overgrote deel meeloopt met dit volk.
Mortlach schreef:Ik had het eerder over dat enorme hakenkruis en de standaard van de Nazi's.
Boekenlezer schreef:Die adelaar met dat hakenkruis... ik begrijp niet echt goed wat die op dat papier moet, en wat ze ermee willen zeggen.
Mortlach schreef:Echt niet? Ben je bekend met de Holocaust en concentratiekampen?
Boekenlezer schreef:Jawel, natuurlijk wel. Maar waar moet je dat symbool op dat papier mee verbinden? Met dat 'hoog bezoek'? Dat de nazi's hen komen halen bijvoorbeeld? Of komen die slechts bij hen op bezoek? Of is dat symbool om de moslims voor nazi's uit te maken?
Kortom: het prutswerk komt ook tot uiting in de duidelijkheid van het bericht.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten