Tante Pollewop schreef:
Prima, maar praat dan ook geen onzin.
Nou bedankt weer! Doe even normaal!
Ben je nu een man die zich tante noemt?Volg ik het goed? Ik val van de ene verbazing in de andere.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Tante Pollewop schreef:
Prima, maar praat dan ook geen onzin.
Johan100 schreef:Doe even normaal!
Boekenlezer schreef:Een huwelijk van een paar uur, daar kun je in ieder geval geen buil aan vallen. Behalve misschien dat het zo kort duurt.
mona schreef:wat een rare sarcastische reactie van jou Boekenlezer!
Kan je dat misschien verklaren?
Boekenlezer schreef:Ik vond dit wel opmerkelijk: Terminale Gerjo trouwt met verpleegster en sterft paar uur later
Een huwelijk van een paar uur, daar kun je in ieder geval geen buil aan vallen. Behalve misschien dat het zo kort duurt.
Lola2015 schreef:http://www.refdag.nl/mobile/nieuws/politiek/vvd_ook_vervolging_van_geloofsgenootschappen_1_973323
Vrijheid van Godsdienst in gevaar???
Mortlach schreef:Nou ja, ik vind het wel zorgelijk. Gelukkig is het voorlopig maar een voorstel en ik denk/hoop niet dat het door het parlement zal worden overgenomen.
Want wat het altijd is met dit soort dingen, vertrouw ik de huidige overheid wel, maar de vraag is of je alle overheden in de toekomst ook vertrouwt dat ze geen misbruik zullen maken van deze ruimte.
Arco schreef:Men spreekt over "antidemocratisch wereldbeeld", wat impliceert dat kritiek op de democratie in feite niet mag. De Bijbel profeteert over een 1000-jarig vrederijk met Koning Jezus aan het hoofd. Er wordt niet gesproken over een democratisch element daarbij, waardoor feitelijk het 1000-jarig vrederijk een antidemocratisch wereldbeeld is. Nu kan je zeggen dat christenen, over het algemeen, dit niet eigenhandig gaan bevorderen, maar houden er wel een visie op na.
In het artikeltje blijkt ook dat het voorstel al eerder gedaan is. Nu dat het weer opspeelt, wordt de huidige actualiteit gebruikt om meer inmenging te verkrijgen. Niet alleen in potentiële gevaarlijke zaken, maar ook in onschuldige zaken.
kinpruik schreef:
Daar heb je opzich een punt in. Zo ver had ik nog niet nagedacht. Ik ben nooit zo snel op de maandagochtend.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten