Het is dus nog eerder gekomen dan ik had verwacht. Aangezien er gesprekken voor aanstaande zondag op het programma stonden tussen de Amerikanen en Iran, had ik verwacht dat een aanval pas daarna zou komen. Maar Israel heeft ervoor gekozen om het laatste restje verrassingsmogelijkheid uit te buiten.Marnix schreef:Ik zie dat Israel je bericht ook opgepikt heeft.
Er wachten ons dagen van zware raket- en droneaanvallen op Israel en bombardementen op Iran, want dit is de oorlog waar velen in het Midden-Oosten en daarbuiten voor vreesden.
Laten we bidden dat de vijandelijkheden spoedig ten einde zullen zijn.
Hier zijn beelden van de aanval op de nucleaire installatie van Natanz in Iran. Er wordt al 20 jaar over deze installatie gesproken als mogelijk doel en nu vallen er bunker buster bommen op.
Maar ik herinner wel hieraan:
De belangrijkste nucleaire locaties zitten zo diep onder de grond dat zelfs de zwaarste Israelische bommen er niet kunnen komen.elbert schreef:Of een aanval op de nucleaire installaties voldoende zal zijn om dat kernprogramma tot stilstand te brengen, daarover zijn de meeste militaire experts van oordeel dat het hooguit vertraging voor dat programma oplevert, geen stopzetting.