Autonomen

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Prisma23
Kapitein
Kapitein

Re: Autonomen

Berichtdoor Prisma23 » 16 okt 2024 14:53

johannes1 schreef:Ik vraag me af of het weer een beetje tot rust is gekomen inzake autonomen. Je hoort er namelijk niet heel veel meer van of vergis ik me?

Autonomen heb als doel zich af te sluiten van onze samenleving. Als wij niets meer van hen horen is hun doel dus bereikt. =D>

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 okt 2024 15:18

Prisma23 schreef:Autonomen heb als doel zich af te sluiten van onze samenleving. Als wij niets meer van hen horen is hun doel dus bereikt. =D>

Of ze hebben het opgegeven omdat je in de praktijk best lastig autonoom kan zijn.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 16 okt 2024 15:55

Vooral dat laatste gaat wat lastig denk ik. Niet alleen de grond waarop je woont, maar ook alle voorzieningen die je afneemt. En aangezien je nog steeds in dit land met zijn regels woont kan je niet anders. Wellicht emigreren?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 21 feb 2025 11:03

Katlheen schreef:Vooral dat laatste gaat wat lastig denk ik. Niet alleen de grond waarop je woont, maar ook alle voorzieningen die je afneemt. En aangezien je nog steeds in dit land met zijn regels woont kan je niet anders. Wellicht emigreren?

Is er dan een land waar je als autonoom ook autonoom kan leven?

Misschien kolonie starten op onbewoond eiland ofzo :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Terug naar “Actualiteit & Politiek”